افزونه جلالی را نصب کنید.

تدابیر اقتصادی برای مهار مرغ ۱۰۰ هزارتومانی در هرمزگان

  • کد خبر : 15736
  • 23 تیر 1402 - 19:46
تدابیر اقتصادی برای مهار مرغ ۱۰۰ هزارتومانی در هرمزگان
مدیرکل امور اقتصادی استانداری هرمزگان از اتخاد تدابیری برای کمبود مرغ در استان از جمله ممنوعیت توزیع و عرضه مرغ خارج از شبکه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، محمدرضا آران مدیر کل امور اقتصادی استانداری هرمزگان صبح پنجشنبه با حضور در کشتارگاه بندرطیور واقع در بخش مرکزی بندرعباس، از روند کشتار و عرضه گوشت مرغ به بازار بازدید کرده و مستقیما در جریان مسائل و مشکلات این مجتمع قرار گرفت.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، هدف از این بازدید را نظارت بر رعایت اصول بهداشتی و همچنین جلوگیری از عرضه خارج از شبکه گوشت مرغ دانست و گفت: تمام بخش‌ها در استان تلاش می‌کنند تا کمبودی در بازار مرغ استان وجود نداشته باشد و مردم با مانعی برای تامین اقلام ضروری خود روبرو نشوند.

وی افزود: آغاز فصل تابستان و فصل گرما موجب می‌شود که جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها کاهش پیدا کند و همین امر نیز ممکن است منجر به کاهش تولید مرغ شود که برای رفع این نقیصه و جلوگیری از کمبودها از ظرفیت تولید مرغ استان‌های دیگر نیز استفاده می‌کنیم.

آران عنوان ‌کرد: از ابتدای سال تا تاریخ بیستم تیرماه حدود ۶ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در استان انجام شده است و تاکنون ۹ هزار و ۴۰۰ تن گوشت مرغ از این طریق استحصال و در بازار توزیع شده است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، تصریح‌کرد: روزانه بین ۸۵ تا ۱۰۰ تن گوشت مرغ از تولیدات استان در بازار توزیع می‌شود و مابقی نیاز استان نیز از طریق سایر استان‌ها تامین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هر گونه توزیع و عرضه مرغ خارج از شبکه تخلف به شمار می‌آید و در صورت مشاهده عدم رعایت ضوابط قطعا با خاطیان برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=15736

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها