افزونه جلالی را نصب کنید.

برگزاری کنگره سلامت هوشمند ایران با محوریت مدیریت هوشمند تجهیزات و طراحی بیمارستانی

  • کد خبر : 15851
  • 25 تیر 1402 - 9:57
برگزاری کنگره سلامت هوشمند ایران با محوریت مدیریت هوشمند تجهیزات و طراحی بیمارستانی
کنگره سلامت هوشمند ایران با محوریت مدیریت هوشمند تجهیزات و طراحی بیمارستانی در ۵ محور بیمارستان هوشمند، تجهیزات بیمارستانی، سازه های بیمارستانی، بهره وری بیمارستانی، تازه های مدیریت اورژانس بیمارستانی به همراه نشست مدیران تجهیزات پزشکی از ۲۱ تا ۲۳ تیرماه در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از وبدا خلیج فارس در این کنگره روسا دانشگاه ها، معاونین دانشگاه، روسا و مدیران بیمارستانی،مدیر فناوری اطلاعات،مدیر تجهیزات پزشکی، مدیر فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی و مدیران ارشد حضور داشتند.

 دکتر خرمی، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در این کنگره مقاله ای با عنوان نقش سیستم های ترمینولوژی و کدینگ در هوش تجاری و مدیریت هوشمند بیمارستانها ارائه کرد.

 دکتر خرمی طی این کنگره با عنوان اینکه یکی از چالش های مدیریت هوشمند بیمارستانها با استفاده از ابزارهای هوش تجاری در کشور ضعف سیستم های ترمینولوژی و کدینگ است در ارائه خود به اهمیت و نقش سیستم های ترمینولوزی برای تولید داشبوردهای مدیریت بیمارستان با استفاده از مثالهای عملی دو داشبورد تولید شده در حوزه مدیریت بیماری ها از نظر هزینه و دارو پرداخت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=15851

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها