افزونه جلالی را نصب کنید.

تقدیر دکتر جاودان رئیس دانشگاه از مدیر درمان تأمین اجتماعی استان

  • کد خبر : 15848
  • 25 تیر 1402 - 9:55
تقدیر دکتر جاودان رئیس دانشگاه از مدیر درمان تأمین اجتماعی استان
همزمان با گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی دکتر غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه با اهدای لوح از مدیر درمان تأمین اجتماعی استان هرمزگان تقدیر کرد. و این روز را به همه فعالان و تلاشگران تامین اجتماعی استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، همزمان با ۲۵ تیرماه روز تأمین اجتماعی دکتر غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با حضور در دفتر ریاست بیمارستان خلیج فارس ( تأمین اجتماعی) استان با اهدای لوح سپاس از خدمات ارزشمند دکتر غلامعباس مومنی مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان و همکاران که همواره در راستای خدمت به جامعه بیمه شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان تلاش می کنند؛ تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این نشست ضمن قدردانی از تلاش و همراهی تیم درمان بیمارستان خلیج فارس که در بحران کرونا تعامل و همکاری تنگاتنگی با دانشگاه داشتند؛ گفت: دانشگاه آماده هرگونه همکاری در خصوص صدور مجوزهای راه اندازی بخش های بیمارستانی و درمانگاه های تامین اجتماعی در شهرهای استان هرمزگان را دارد. تا در کنار بیمارستانهای دانشگاهی با ارائه خدمات درمانی بهینه و در دسترس دیگر شاهد مهاجرت بیماران به سایر استانهای همجوار نباشیم.

دکتر غلامعلی جاودان افزود: استاندار هرمزگان، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و همچنین سایر مسئولین تامین اجتماعی در ادوار مختلف این موضوع را بعنوان دغدغه مهم دانسته و تا کنون تمام تلاش خود را در جهت جذب منابع ملی و استانی در راستای توسعه درمان به کار بسته اند.

دکتر جاودان پس از پایان این نشست به همراه حاضرین از بخش های مختلف بیمارستان خلیج فارس بندرعباس بازدید کرد و گفت: بیمارستان خلیج فارس بندرعباس از ظرفیت فضای فیزیکی و زیرساختی خوبی برخوردار است. که می توان از ظرفیت بالقوه در جهت توسعه فضاهای جدید درمانی استفاده کرد.

وی در ادامه این بازدید ها پس از حضور در بخش های جدید و آماده بهره برداری و همچنین فضایی که می توانست مناسب بخش آنژیوگرافی دوم استان باشد؛ گفت: معاون درمان دانشگاه پس از بررسی های لازم و در نظر گرفتن استانداردهای موجود مجوز های راه اندازی این بخش ها را در جهت افزایش و کیفیت خدمات درمانی صادر خواهد کرد.

در این مراسم و بازدید دکتر علیزاده مدیرکل بیمه سلامت استان، دکتر زارعی معاون درمان، دکتر فلاح سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه، دکتر کمالی معاون توسعه ومدیریت منابع مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس، دکتر بستان رئیس بیمارستان خلیج فارس، دکتر جهانگیری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه درمان و بیمارستان تامین اجتماعی بندرعباس حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=15848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها