افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرکل شیلات هرمزگان خبرداد:

سرعت بخشی به اتمام پروژه های شیلاتی در حال ساخت شهرستان های میناب، سیریک و جاسک

  • کد خبر : 15831
  • 25 تیر 1402 - 9:02
سرعت بخشی به اتمام پروژه های شیلاتی در حال ساخت شهرستان های میناب، سیریک و جاسک
مدیرکل شیلات هرمزگان از بررسی پروژه های پرورش میگوی در حال ساخت در شهرستان های بندرلنگه،بندرعباس و قشم خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، مدیرکل شیلات هرمزگان گفت : بر اساس برنامه ریزی انجام شده و در راستای پیگیری سرعت بخشیدن و اجرای کردن پروژه های در حال ساخت شیلات در سطح استان در جلسه ای اختصاصی پروژه های شیلاتی در حال ساخت شهرستانهای، بندرلنگه، بندرعباس و قشم مورد بررسی قرار گرفت.

مسعود بارانی گفت امید است با تلاش های و پیگری های در حال انجام بتوانیم با اتمام این پروژه ها به برنامه ریزی انجام شده و ساخت بیش از شش هزار هکتار مزرعه پرورش میگو در این برنامه و در سال جاری برسیم.

وی همچنین به بررسی وضعیت و پیشرفت مزارع پرورش میگو در حال ساخت اشاره کرد و گفت: توسعه صنعت آبزی پروری در استان نقش مهمی در اشتغال زایی، رونق اقتصادی و توسعه ایجاد خواهد کرد.

بارانی به بهره برداری رسیدن هرچه سریعتر پروژه های نیمه تمام شیلاتی به ویژه پروژه های پرورش میگوی در حال ساخت در شهرستان های بندرلنگه،بندرعباس و قشم در دستور کار شیلات این شهرستان قرار داد و گفت: بزودی شاهد به بهره‌برداری رسیدن پروژه های شیلاتی این شهرستان خواهیم بود و بی شک تامین زیرساخت های صنعت آبزی پروری از ملزومات توسعه صنعت آبزی پروری در استان است.

مدیرکل شیلات هرمزگان اضافه کرد: تشکیل این جلسات به صورت مستمر و منظم تداوم دارد و و امید داریم که بتوانیم با ایجاد هم‌افزایی بین دستگاه‌ها هر چه زودتر موانع به تولید رساندن مزارع را حل را حل کنیم .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=15831

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها