افزونه جلالی را نصب کنید.

برگزاری اجلاس مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های هرمزگان به ریاست دکتر غلامعلی جاودان در بندرعباس

  • کد خبر : 16052
  • 31 تیر 1402 - 16:32
برگزاری اجلاس مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های هرمزگان به ریاست دکتر غلامعلی جاودان در بندرعباس
اجلاس هم اندیشی مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های استان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، اعضای هیئت رئیسه و مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های استان با هدف بررسی مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی استان بعدازظهر چهارشنبه ۲۸ تیرماه در محل سالن اجتماعات معاونت بهداشتی استان برگزار شد.

اجلاس هم اندیشی مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های استان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، اعضای هیئت رئیسه  و مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های استان با هدف بررسی مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی استان بعدازظهر چهارشنبه ۲۸ تیرماه در محل سالن اجتماعات معاونت بهداشتی استان برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در جمع مدیران شبکه های بهداشت و درمان استان اظهار داشت: با برنامه ریزی، مدیریت منابع مالی و انسانی و ساماندهی و البته با پشتیبانی های  دانشگاه تلاش شود تا موانع و مشکلات موجود مرتفع گردد.

دکتر غلامعلی جاودان با اشاره به اینکه تامین آمبولانس‌های مورد نیاز درحال پیگیری و انجام است و سهمیه ای از وزارت‌ بهداشت به هرمزگان اختصاص خواهد یافت افزود: تعمیر و راه اندازی بعضی از آمبولانس‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی در خصوص رفع کمبودهای بعضی از اقلام دارویی تصریح کرد: با رایزنی از ظرفیت های استان‌های هم جوار در زمینه رفع بعضی کمبودهای دارویی استفاده شود و مکاتبات لازم با بیمه سلامت و سازمان های بالادستی هم صورت گیرد.

رئیس دانشگاه خاطر نشان کرد: واگذاری مراکز در شیفت های عصر و شب به بخش خصوصی از مواردی است که موجب افزایش رضایتمندی  گیرندگان خدمت و ماندگاری پزشکان در مناطق کم برخوردار و دور دست را فراهم می کند.

بالاترین مقام بهداشت و درمان هرمزگان افزود: جلب مشارکت خیرین، شوراها، دهیاران و سایر اشخاص تاثیرگذار می‌تواند در ارتقا و رفع مشکلات بهداشت و درمان در سطح شهرستان ها تاثیرگذار و کمک کننده باشد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=16052

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها