افزونه جلالی را نصب کنید.

تامین اجتماعی برای بندرعباسی‌ها پلی‌کلینیک تخصصی دهان و دندان احداث می‌کند

  • کد خبر : 16074
  • 01 مرداد 1402 - 13:37
تامین اجتماعی برای بندرعباسی‌ها پلی‌کلینیک تخصصی دهان و دندان احداث می‌کند
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی هرمزگان با تاکید بر اینکه پایین‌ترین سطح خدمات درمانی تامین اجتماعی برابر پروتکل‌ها در دندانپزشکی است گفت: در حال رایزنی برای دریافت زمین برای احداث پلی‌کلینیک تخصصی دهان و دندان در بندرعباس هستیم.


غلامعباس مومنی ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی، اظهارداشت: ما با کل بیمارستان‌های خصوصی و دولتی طرف قرارداد هستیم و اخیرا نیز کلیه مطب‌ها مکلف شده‌اند که با سه بیمه‌ی پایه که یکی از آن‌ها تامین اجتماعی است عقد قرارداد کنند.

وی افزود: به هرمزگان کمتر از سایر استان‌ها توجه شده است، چنانچه بوشهر که جمعیت کمتری نسبت به هرمزگان دارد سه بیمارستان دارد و در سال گذشته هم ۷۵ تخت بیمارستانی اضافه شده است اما هرمزگان تنها یک بیمارستان تحت عنوان بیمارستان خلیج‌فارس دارد و باید این سوال را مطرح کرد که چرا وضعیت هرمزگان چنین است.

مومنی عنوان کرد: ما تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم بیمارستان خلیج‌فارس را مجهزتر کنیم و بخش‌های کلینیکی آن را تکمیل تر کنیم.

وی اظهارداشت: ما باید زیرمیزی‌ها را در استان کاهش دهیم برای اینکه زیرمیزی‌ها را کم کنیم، هر ماه پول پزشکان را سر وقت پرداخت می‌کنیم، همچنین بر اساس افزایش عملکرد پزشکان ضریبی نیز در پرداختی‌ها لحاظ و پرداخت خواهد شد.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی هرمزگان، بیان‌کرد: پایین‌ترین سطح خدمات درمانی تامین اجتماعی برابر پروتکل‌ها در دندانپزشکی است اما با این وجود ما درخواست داریم که زمینی را در بندرعباس به ما تخصیص دهند تا پلی‌کلینیک تخصصی دهان و دندان را نیز احداث کنیم و جلساتی نیز با راه و شهرسازی برگزار کرده‌ایم اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است‌.

غلامعباس مومنی، عنوان‌کرد: در تلاش هستیم مشکلات بیمه‌شدگان را در کیش به حداقل برسانیم و یک قطعه زمین را هم مصوب کرده‌ایم که در آتیه درمانگاهی را برای بیمه‌شده‌های تامین اجتماعی دایر کنیم.

وی ابرازداشت: در شرق هرمزگان مشکلات فراوانی وجود دارد و تلاش داریم بتوانیم از پزشکان بومی منطقه استخدام کنیم تا ماندگاری نیروهای پزشکی افزایش یابد.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان، با بیان اینکه طبق نظرسنجی‌ها توانسته‌ایم ۸۵ درصد رضایت‌بخشی را در خدمات درمانی ایجاد کنیم و رتبه اول را در درمان کشور کسب کنیم؛ اظهارداشت: سال گذشته ۱۳۰۰ میلیارد تومان هزینه درمان در بخش درمان استان کرده‌ایم که ۷۷۰ میلیارد تومان در درمان غیر مستقیم بوده و ۵۳۰ میلیارد تومان نیز در درمان مستقیم هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته حدود یک میلیون و ۶۸۰ هزار نفر مراجعه کننده به مراکز درمانی تامین اجتماعی داشته‌ایم، گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی وظیفه‌ای در حوزه پیشگیری ندارد اما با این وجود طرح هرمزگان سالم را راه‌اندازی کردیم و در ادارات مختلف به سراغ افراد رفتیم و بررسی بیماری‌های مزمن را در آن‌ها انجام می‌دهیم.

مومنی، با اشاره به اینکه پاکبانان همواره در معرض برخی بیماری‌های عفونی هستند، خاطرنشان‌کرد: در تلاش هستیم که با شناسایی پاکبانان به کل این قشر در استان واکسن رایگان هپاتیت و کزاز بزنیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=16074

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها