افزونه جلالی را نصب کنید.

اولین جلسه کارگروه پیشگیری و تشدید مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور برگزار شد

  • کد خبر : 16144
  • 06 مرداد 1402 - 2:03
اولین جلسه کارگروه پیشگیری و تشدید مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور برگزار شد
سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه گفت: اولین جلسه کارگروه پیشگیری و تشدید مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور سال ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات معاونت غذا و دارو برگزار شد.

دکتر حامد فلاح با اعلام خبر فوق افزود: این جلسه با حضور نمایندگان اداره کل کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت برقاچاق کالا و ارز، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، اداره نظارت بر اماکن عمومی، اتاق اصناف و کارشناسان مربوطه به میزبانی معاونت غذا و دارو تشکیل شد.
 
دکتر فلاح در خصوص موضوعات مطرح شده در این جلسه گفت: اثربخشی بازدیدهای مشترک در رابطه با کالاهای سلامت محور، بازرسی از داروخانه ها در قالب گشت مشترک از موضوعات مهمی بود که در این جلسه بحث و تبادل نظر شد.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین در خصوص ساماندهی مراکز عرضه غیرمجاز مکمل های ورزشی در مجتمع های تجاری ضمن بحث و بررسی کارشناسی، مقرر شد برنامه ریزی و تصمیم گیری لازم انجام پذیرد.
 
 وی در خصوص اثربخشی بازدید های مشترک گفت: تنظیم صورتجلسه محل نگهداری کالا و ارسال نسخه از معرفی واحد صنفی متخلف به تعزیرات و اطلاع از رای صادره اقدامات اساسی هستند که در این فرآیند پیش بینی شده است.
 
دکتر فلاح در خصوص اثربخشی گشت مشترک بازرسی داروخانه ها اظهار داشت: تشکیل پرونده و صدور حکم در محل و جمع آوری داروهای غیرمجاز و قاچاق در داروخانه ها از جمله نتایج مهم برنامه ریزی بازرسی از داروخانه ها در قالب گشت مشترک خواهد بود.
 
دکتر فلاح گفت: در این جلسه ارگانهای نظارتی  نماینده تام الاختیار خود را جهت هماهنگی و حضور در بازدیدهای مشترک معرفی کردند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=16144

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها