افزونه جلالی را نصب کنید.
با حضور مدیرکل و معاونین شیلات هرمزگان ودر راستای تاکیدات سازمان شیلات ایران واستانداری هرمزگان انجام شد:

برپایی میز خدمت و ارتباطات مردمی در اداره کل شیلات هرمزگان

  • کد خبر : 16108
  • 06 مرداد 1402 - 1:26
برپایی میز خدمت و ارتباطات مردمی در اداره کل شیلات هرمزگان
مدیر کل شیلات هرمزگان از برپایی میز خدمت و ارتباطات مردمی در اداره کل شیلات هرمزگان با حضور معاونین و‌مسئولین شیلاتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، مدیرکل شیلات هرمزگان در این زمینه گفت: ارتباط بی‌واسطه مدیران با مردم و پاسخگویی به سوالات آنها یکی از مهمترین اهداف برپایی میز ارتباطات مردمی می‌باشد.

مسعود بارانی با اشاره به اهمیت برپایی میز خدمت و دیدار چهره به چهره با شهروندان، گفت:تسهیل در امر خدمت رسانی جهت تسریع امور و کوتاه شدن زمان مراجعات حضوری و ارتقای خدمت رسانی به جامعه بهره بردار از مهمترین مزایای این نشست ها است.

وی اظهار داشت:حضور مسئولین در بین مردم نشان دهنده ارتباط عمیق مردم و مسئولان است و میز خدمت در راستای اجرای اهداف و برنامه های دولت مردمی و کاهش فاصله بین مردم و مسئولان در جهت پاسخگویی به بهره برداران و عموم مردم است.

مدیرکل شیلات هرمزگان تسهیل در خدمت‌رسانی، تکریم و افزایش آگاهی به مردم و ایجاد نظام اداری کارآمد را یکی از مهم‌ترین نتایج و اهداف استقرار میز خدمت توسط اداره کل شیلات هرمزگان خواند.

مسعودبارانی خاطر نشان کرد: امید است با برگزاری چنین برنامه هایی کمکی در جهت حل مشکلات هموطنان و همشهریان گرامی شود.

لازم به ذکر است: در این میز خدمت مردم با مدیر و معاونین اداره کل شیلات هرمزگان دیدار و مشکلات خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=16108

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها