افزونه جلالی را نصب کنید.

تعاون روستایی هرمزگان کالاهای اساسی هیات‌های مذهبی را تامین می‌کند

  • کد خبر : 16278
  • 06 مرداد 1402 - 3:14
تعاون روستایی هرمزگان کالاهای اساسی هیات‌های مذهبی را تامین می‌کند
مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی خلیج فارس هرمزگان گفت: توزیع اقلام و کالاهای اساسی بین هیئت‌های مذهبی در ماه محرم امسال به قیمت دولتی توسط تعاون روستایی و فقط از طریق سامانه بیرق انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی هرمزگان، سجاد مهدیانفر ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم کالاهای اساسی اعم از برنج، شکر، گوشت منجمد برای هیئت های مذهبی و عزادارای با قیمت مصوب دولتی در روستا بازار خلیج فارس و نیز فروشگاه های زیر نظر شبکه تعاون روستایی در سطح استان عرضه می شود.

وی گفت: هیئت‌های مذهبی در محرم امسال برای دریافت ارزاق باید از طریق سامانه بیرق خدمات اقدام کرده و اطلاعات خود را در این سایت ثبت کنند.

مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی خلیج فارس هرمزگان ابراز داشت: مسئولین هیئت‌های مذهبی با مراجعه به آدرس الکترونیکی http://beyraghkhadamat.ir اطلاعات خود و شناسه هیئت خود را باید ثبت کنند.

مهدیانفر در پایان گفت: با توجه به ادامه برگزاری مراسم‌ ایام محرم و صفر این توزیع اقلام پذیرایی و کالاهای اساسی در فروشگاه های تعاون روستایی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد یافت و با هماهنگی جهاد کشاورزی شهرستان ها، اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ها به نمایندگان معرفی شده هیأت های مذهبی و موسسات خیریه تحویل داده می شود.

شایان ذکراست توزیع کالاهای تنظیم بازاری بدون واسطه در فروشگاه‌های تعاونی روستایی در این شرایط اقتصادی کمک زیادی به شهروندان می کند و قیمت کالاهای اساسی در این فروشگاه‌ها مقرون به صرفه و ارزانتر ازسایر سوپرمارکت ها در سطح شهر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=16278

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها