افزونه جلالی را نصب کنید.
زمینه‌های همکاری آبفای هرمزگان و بانک کشاورزی بررسی شد؛

پیشنهاد ارائه تسهیلات به مشترکین برای خرید انشعاب و سرمایه گذاری در بخش آب شیرین کن ها

  • کد خبر : 16129
  • 06 مرداد 1402 - 1:48
پیشنهاد ارائه تسهیلات به مشترکین برای خرید انشعاب و سرمایه گذاری در بخش آب شیرین کن ها
در نشست مشترک مدیرعامل، قائم مقام و معاونین شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با مدیر و دست‌اندرکاران امور شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان، زمینه‌های همکاری طرفین مورد بررسی قرار گرفت.

عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این نشست، با اشاره به اهمیت انعقاد تفاهمنامه با هدف تامین آب شرب پایدار و تسهیل در امور شرکت آب و فاضلاب و خدمات رسانی بهتر به مردم، افزود: آبفا به دلیل گردش مالی بالا در انعقاد تفاهمنامه بانکی، به دنبال تسهیل در تامین منابع مالی و تسهیلات برای اجرای پروژه‌ها و کمک به خرید انشعاب از سوی مشترکین، سرمایه‌گذاری در بخش آب شیرین کن‌ها، تسهیلات به کارکنان و … است.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به عنوان یک شرکت خدماتی و تامین کننده آب شرب پایدار مردم، نیازمند تسهیلات برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، جذب سرمایه‌گذار برای احداث آب شیرین کن ها و … است و برای بازپرداخت آن تضمین‌های لازم را نیز ارائه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همچنین به ارائه تسهیلات به کارکنان اشاره کرد و افزود: با توجه به درخواست همکاران و نیاز آنها برای تسهیلات بانکی، این موضوع نیز مورد تاکید است تا کارکنان آنها بتوانند از این ظرفیت بهره ببرند.

در ادامه این نشست مهدی جهان نجاتی مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان با استقبال از همکاری طرفین افزود: بانک کشاورزی ظرفیت‌های بالایی برای این همکاری‌ها دارد و با انعقاد تفاهم‌نامه، علاوه بر ارائه تسهیلات بلند مدت به کارکنان آبفا، در زمینه تامین مالی پروژه‌ها و اعتبارات ارزی نیز همکاری می کند.

به گفته وی، سرمایه‌گذاری در بانک کشاورزی علاوه بر اینکه خواسته‌های مشتری را برآورده می‌کند به تولید در بخش کشاورزی نیز کمک می‌کند.

جهان نجاتی از آمادگی این بانک برای ارائه تسهیلات به اعضای خانواده کارکنان آبفا خبر داد و گفت: شرایط متنوعی در این بانک پیش روی طرف‌های قرارداد است تا بتوان به خواسته‌های آنها در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین حالت دست یافت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=16129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها