افزونه جلالی را نصب کنید.
در بازدید دوره‌ای مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان مطرح شد؛

کتابداران مانند معلمان، عاشقانه به جامعه خدمت می‌کنند

  • کد خبر : 16320
  • 06 مرداد 1402 - 18:37
کتابداران مانند معلمان، عاشقانه به جامعه خدمت می‌کنند
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان در بازدید دوره‌ای از کتابخانه‌های عمومی استان در سومین ایستگاه به کتابخانه طالقانی بندرعباس رسید.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در بازدید دوره‌ای از کتابخانه‌های عمومی استان در سومین ایستگاه به کتابخانه طالقانی بندرعباس رفت و در گفتگو با کتابداران از مهم‌ترین فعالیت‌های پیش روی این اداره کل خبر داد.

فرشاد محمدی تکریم کتابدار و توسعه کتابخانه‌ها را دو اولویت مهم اداره کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان عنوان کرد و گفت: کتابداران مانند معلمان، عاشقانه به جامعه خدمت می‌کنند و رسیدگی به دغدغه‌هایشان در اولویت فعالیت‌هاست.

وی افزود: توسعه فیزیکی و رفع مشکلات نرم افزاری کتابخانه ها و توانمندی کتابداران به همراه اجرای برنامه‌های علمی و عملی و ارتباط موثر با سایر دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی می‌تواند زمینه ساز جذب مخاطب و توسعه کتابخوانی شود.

لیلی حافظ رضازاده، مسئول کتابخانه طالقانی بندرعباس در این دیدار، خواستار ارتقاء سیستم نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و باز طراحی قسمت‌های مختلف کتابخانه و تأمین منابع اهل‌سنت در راستای بهبود عملکرد و جذب مخاطب را خواستار شد.

کتابخانه طالقانی بندرعباس در سال‌ ۱۳۵۲ در «محله اوزیهای جنوبی» تأسیس شد و هم‌اکنون با ۲۰ هزار و ۴۵۲ نسخه کتاب و زیربنای ۴۰۰ مترمربع و ۸۳۰ عضو فعال، دارای بخش‌های مختلف با برگزاری کلاس‌های آموزشی تابستانه آماده خدمات رسانی به همشهریان بندرعباسی است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=16320

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها