افزونه جلالی را نصب کنید.

نشست ستاد مرکزی موکب درمانی شهید عراقی زاده

  • کد خبر : 16350
  • 08 مرداد 1402 - 22:22
نشست ستاد مرکزی موکب درمانی شهید عراقی زاده
نشست ستاد مرکزی موکب درمانی شهید عراقی زاده با حضور معاونین بهداشتی و غذا و دارو دانشگاه‌، رئیس بسیج جامعه پزشکی، مدیر هسته گزینش، مدیر روابط عمومی و جمعی از مدیران و کارشناسان در سالن جلسات معاونت غذا و دارو دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، موسی رنجبری؛ رئیس بسیج جامعه پزشکی در این جلسه اظهار داشت: تیم درمانی موکب شهید عراقی زاده متشکل از ۸۰ نفر پزشک، پرستار و سایر کادر درمانی از ۱ شهریور الی ۱۴ شهریور در شهرهای نجف و کربلا و طی مسیر پیاده روی اربعین حسینی خدمات درمانی رایگان ارائه می کنند.

 موسی رنجبری با بیان اینکه کادر درمان هرمزگان با عشق به امام حسین (ع) رایگان خدمت رسانی می کنند اظهار داشت: برنامه ریزی لازم جهت تنظیم کشیک های درمانی در قالب ۲ تیم درمانی جهت ارائه خدمت ۲۴ ساعته در این جلسه انجام شد.

موسی رنجبری با اشاره به تأمین هزینه های سفر و اعزام این موکب درمانی از هرمزگان به کشور عراق از سوی مردم و عاشقان سیدالشهدا (ع) گفت: نهادها، ارگان های دولتی و غیردولتی، علاقمندان و عاشقان اهل بیت در صورت تمایل می توانند نذورات و کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۵۳۱۳۳۲ به نام موکب درمانی شهید عراقی زاده واریز نمایند.

وی با بیان اینکه ۵ موکب از استان هرمزگان در راهپیمایی اربعین حسینی حضور دارند تصریح کرد: موکب انصارالمهدی از شهرستان قشم، موکب قمر بنی هاشم از شهرستان میناب، موکب علی اکبر از شهرستان رودان، موکب طلوع آدینه از شهرستان حاجی آباد و موکب شهید عراقی زاده از بندرعباس به ارایه خدمات رایگان به زوار حسینی می پردازند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=16350

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها