به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، مدیرکل شیلات هرمزگان تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و در راستای سیاست های دولت مردمی برای ارتقای خدمات گذاری به مردم و تسهیل ارائه خدمات به جامعه بهره بردار برگزاری میز خدمت در تمامی شهرستان های استان در دستور کار شیلات هرمزگان قرار دارد.
مسعود بارانی با اشاره به اهمیت برپایی میز خدمت و دیدار چهره به چهره با شهروندان، گفت:تسهیل در امر خدمت رسانی جهت تسریع امور و کوتاه شدن زمان مراجعات حضوری و ارتقای خدمت رسانی به جامعه بهره بردار از مهمترین مزایای این نشست ها است.
وی تسهیل در خدمترسانی ، تکریم و افزایش آگاهی به مردم و ایجاد نظام اداری کارآمد را یکی از مهمترین نتایج و اهداف استقرار میز خدمت توسط شیلات خواند.
گفتنی است میز خدمت در راستای اجرای اهداف و برنامههای دولت مردمی وکاهش فاصله بین مردم و مسئولان در جهت پاسخگویی به مشکلات بهره برداران و عموم مردم اجرا شد.