افزونه جلالی را نصب کنید.
رئیس گروه امور اجتماعی و رفاهی صیادان شیلات هرمزگان خبر داد:

برگزاری ۷دوره آموزشی و ترویجی در چهار ماهه نخست سال

  • کد خبر : 16580
  • 15 مرداد 1402 - 16:35
برگزاری ۷دوره آموزشی و ترویجی در چهار ماهه نخست سال
رئیس گروه امور اجتماعی و رفاهی صیادان شیلات هرمزگان از برگزاری 7 دوره آموزشی و ترویجی در چهار ماهه نخست سال 1402 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان،عزیز الله صادقی با اشاره به اهمیت افزایش توانمند سازی صیادان و بهره برداران شیلاتی و در راستای تحقق اهداف عالیه شیلات هرمزگان در حوزه افزایش مهارت های راهبردی صید و صیادی دوره های آموزشی و ترویجی برگزار شد.

وی خاطر نشان شد: براساس نیاز سنجی صورت گرفته و بمنظور ارتقاء سطح دانش صیادان بومی و آگاهی هر چه بیشتر از علوم روزآمد صیادی برگزاری دوره های ترویجی و آموزشی در دستور کار قرار گرفت.

صادقی افزود:هدف از برگزاری این دوره ها ارتقای سطح علمی بهره برداران و کارشناسان شیلاتی است که همواره یکی از اولویت های پیشرو شیلات هرمزگان است .

رئیس گروه امور اجتماعی و رفاهی صیادان شیلات هرمزگان دوره توجیهی رعایت حریم مرزی(عواقب خروج از مرز) را از اهم موضوعات مطرح شده در این دوره ها خواند.

صادقی گفت:فراگیران آموزش های نوین در حوزهای مطرح شده در کلاس های آموزشی ضمن آشنایی با علوم جدید و ارتقاء دانش آنها ،گام مهمی در مسیر کاهش سوانح و صیانت از زیست بوم دریایی خواهند برداشت.

گفتنی است دوره های برگزار شده با حضور صیادان و بهره برداران شیلات شهرستان های بندرلنگه،جاسک،سیریک،بندرخمیر،قشم،پارسیان و میناب برگزار شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=16580

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها