افزونه جلالی را نصب کنید.
ضربه سخت به سوداگران مرگ در غرب هرمزگان

کشف بیش از ۷۵۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزبانان

  • کد خبر : 16588
  • 15 مرداد 1402 - 16:47
کشف بیش از ۷۵۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزبانان
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف ۷۵۰ کیلوگرم موادمخدر در سواحل غرب استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، سرتیپ دوم “بهادر اسماعیلی” با اعلام این خبر گفت: در راستای تدابیر فرمانده کل فراجا و فرمانده مرزبانی فراجا مبنی بر برخورد سخت با هرگونه قاچاق موادمخدر و مقابله با سوداگران مرگ، مرزبانان این استان مستقر در پایگاه دریابانی بندر لنگه با پیگیری‌های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر مرزهای دریایی استان با اطلاع از اینکه یک گروه از قاچاقچیان موادمخدر از سمت دریا قصد انتقال موادمخدر به سمت نوار ساحلی بندر بستانو را دارند، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
 وی افزود: بر این اساس مرزبانان پایگاه دریابانی بندر لنگه با همکاری و شناسایی موقعیت توسط سربازان گمنام امام زمان (عجل الله) شهرستان پارسیان، سواحل منطقه را تحت کنترل خود قرار دادند.
 این مقام ارشد مرزبانی استان افزود: مرزبانان پس از ساعت‌ها کمین و پایش فعالیت سوداگران مرگ، سودجویان و قاچاقچیان موادمخدر را با یک دستگاه خودرو وانت پراید و یک دستگاه موتورسیکلت که به عنوان اسکورت خودروی قاچاقچیان بود مشاهده و سریعاً وارد عمل می‌شوند.
سردار “بهادر اسماعیلی” با بیان اینکه سوداگران مرگ با مشاهده مرزبانان و بدون توجه به هشدار و ایست مرزبانان از محل متواری شدند، خاطرنشان ساخت: مرزبانان با هوشیاری و تیزبینی و استفاده از روش‌های عملیاتی و فنی نسبت به تعقیب مراقبت خودروی حامل موادمخدر اقدام که در فرصت مناسب عرصه را بر قاچاقچیان تنگ و موفق شدند قاچاقچیان را زمین گیر و ضمن توقیف خودرو و کشف بیش از ۷۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، یک قاچاقچی به هویت معلوم را دستگیر کنند.
 “اسماعیلی” افزود: راکب موتورسیکلت که اسکورت خودروی حامل مواادمخدر بود به محض توقیف خودرو با رها کردن موتورسیکلت از محل متواری شد.
 سردار “اسماعیلی” با تاکید بر برخورد سخت با سوداگران مرگ اظهار داشت: مرزبانی هرمزگان مصمم است ریشه موادمخدر را در سطح نوار مرزی ساحلی بخشکاند، چرا که معتقدیم موادمخدر در جامعه ما ایمان فرهنگ و بنیان خانواده را نشانه گرفته و جوانان را به سمت نابودی پیش می‌برد.
 فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در خاتمه خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت مرزبانان در جای جای نقاط استان در حوزه ساحل و دریا و افزایش ضریب هوشیاری مرزبانان در شناسایی و کشف جرایم از این پس، مجرمان به ویژه سوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با قاچاقچیان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=16588

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها