افزونه جلالی را نصب کنید.

کشف بیش از ۱۶۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

  • کد خبر : 16590
  • 15 مرداد 1402 - 16:48
کشف بیش از ۱۶۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
فرمانده مرزباني هرمزگان از توقیف 4 فروند شناور فعال درامر قاچاق سوخت و یک دستگاه خودرو،کشف بیش از 166 هزار ليتر سوخت قاچاق در آ‌ب‌هاي خليج فارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سردار ” بهادر اسماعیلی ” در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هرمزگانی در شهرستانهای میناب، بندرعباس، قشم و بندرلنگه پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی به وسیله شناور، خودرو و مشک های پلاستیکی، بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ های گشت دریایی در این پایگاه ها به محل اعزام شدند.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ادامه داد: مرزبانان پس از بررسی مناطق، موفق به توقیف ۴ فروند شناور فعال امر قاچاق سوخت، یک دستگاه خودرو و کشف ۲ عدد محفظه پلاستیکی معروف به مشک ماری شدند.
 “اسماعیلی” با اشاره به این مطلب که در مجموع ۱۶۶ هزار۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۴۶میلیارد و ۴۴۰میلیون و ۱۳۵ هزار ریال در این عملیات ها کشف شد، اظهار داشت: از مجموع سوخت های کشف شده، مقدار ۸۱ هزار۲۰۰ لیترگشت مشترک با عوامل انتظامی شهرستان در سواحل بندرلنگه،۸۰ هزار لیتر در سواحل میناب، ۴هزار و ۶۰۰ لیتر در سواحل قشم، و ۸۰۰ لیتر آن در آب های مرزی بندرعباس کشف شد.
سردار ” بهادر اسماعیلی “در خاتمه با اشاره به دستگیری ۱۸ متهم در این عملیات ها، خاطرنشان کرد: مرزبانان هرمزگان به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند، عده‌ای سودجو منافع ملی را به خطر بیندازند و به تولید کالاهای اساسی کشور ضربه بزنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=16590

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها