افزونه جلالی را نصب کنید.

هرمزگان میزبان مسابقات دوومیدانی نونهالان کشور

  • کد خبر : 16626
  • 17 مرداد 1402 - 16:53
هرمزگان میزبان مسابقات دوومیدانی نونهالان کشور
سرپرست هیات دو ومیدانی هرمزگان از برگزاری مسابقات دو ومیدانی نونهالان پسر و دختر کشور در این استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، منصور پزشک اظهار داشت: برگزاری مسابقات دو ومیدانی نونهالان منطقه ۶ کشور با حضور تیم‌های یزد، کرمان، سیستان وبلوچستان و هرمزگان در روزهای ۱۹ و ۲۰ مردادماه جاری با ورود و پذیرش ورزشکاران در پیست تارتان دو ومیدانی ورزشگاه خلیج‌فارس بندرعباس انجام می‌شود و در نهایت با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

وی گفت: هرمزگان با تلاش اعضای دو ومیدانی استان و نیز با همراهی دستگاه‌های مرتبط با برگزاری مسابقات و برخی صنایع و حمایت فدراسیون دوومیدانی و اداره کل ورزش و جوانان استان و معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش ‌وپرورش استان، خود را برای میزبانی مطلوب این دوره از مسابقات مهیا می‌سازد.

سرپرست هیات دو ومیدانی هرمزگان اضافه کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این مسابقات انجام شده است که امیدواریم با همراهی و حمایت فدراسیون دو ومیدانی بتوانیم میزبانی شایسته‌ای برای نونهالان منطقه ۶ کشور باشیم.

گفتنی است دونده های نونهال کشور در این رقابتها در ماده های صد متر با مانع، ۴۰۰ متر، ۸۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر، پرش طول، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک و رله سوئدی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=16626

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها