افزونه جلالی را نصب کنید.

پیام تبریک مدیرعامل آبفای هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 16621
  • 17 مرداد 1402 - 11:32
پیام تبریک مدیرعامل آبفای هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار
آگاهی بخشی سرآغاز روشنگری است و هرکس در این مسیر گام برداشت و متعهد به تنویر افکار عمومی شد، می تواند قدم های بعدی را محکم تر از قبل بردارد.

راه روشنگری هم استفاده از ظرفیت رسانه هاست و اگر از این فرصت به نحو شایسته و مطلوب استفاده کنیم، آن زمان می توانیم بگوئیم که به افکار عمومی احترام گذاشته ایم.
نمایندگان افکار عمومی هم رسانه ها و خبرنگاران متعهد آن هستند که با تسلط بر فن روزنامه نگاری، واقعه را از زوایای مختلف بررسی و بدون حب و بغض، خوانندگان شان را در جریان رخداد مورد نظر قرار می دهند.
ما نیز در مجموعه آبفا خود را متعهد به اطلاع رسانی از خدمتی که به مردم ارائه می دهیم، هستیم و عملکردمان را در معرض قضاوت رسانه ها قرار می دهیم تا بر اساس آنچه که در وسع مان بوده و انجام داده ایم مورد نقد رسانه ها قرار بگیریم. و در این مسیر معتقدیم، نقدهای سازنده، نه تنها مانع خدمت نیست بلکه گره گشای مشکلات نیز هست.
از سویی دیگر شاهدیم که خبرنگاران رسانه ها همواره خود را در معرض سختی بیشتر قرار می دهند تا توانسته باشند به تعهدی که به جامعه داده اند، عمل کنند؛ این تعهد از نگاه ما ستودنی است و امروز در ۱۷ مرداد ماه که روز خبرنگار نامگذاری شده، فرصتی پیش روی آبفا به عنوان خدمت گذار مردم در مسیر مقدس سقایی و حیاتی ترین مایع حیات قرار گرفته تا به پاس تلاش های یک سال گذشته این عزیزان در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص اهمیت آب و لزوم مصرف بهینه آن، ضمن تبریک این روز، قدردان پیگیری ها و مطالبه گری منصفانه آنها باشد.
در پناه حق موفق و موید باشید

عبدالحمید حمزه پور
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=16621

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها