افزونه جلالی را نصب کنید.

توانمندسازی بهره برداران کشاورزی مستلزم تامین اعتبار آموزش است

  • کد خبر : 16781
  • 19 مرداد 1402 - 16:02
توانمندسازی بهره برداران کشاورزی مستلزم تامین اعتبار آموزش است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، توانمندسازی بهره برداران بخش کشاورزی استان را مستلزم تامین و تخصیص اعتبارات آموزش و ترویج دانست و گفت: افزایش بهره وری در تولید محصولات کشاورزی، رابطه مستقیمی با ارتقای سطح آگاهی های علمی کشاورزان دارد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، جلسه مشترک تشریح پروژه های آموزش و ترویج سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه های تابعه با حضور ریاست سازمان، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی، مدیران کل ادارات تابعه و روسای ادارات ترویج و آموزش آنها در سالن جلسات، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به میزبانی رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه و معاونین وی برگزار گردید.

عباس مویدی در این نشست، با اشاره به نقش آموزش و ترویج در توانمندسازی بهره برداران بخش کشاورزی اظهارداشت: آموزش و ترویج در این بخش بدون تامین اعتبارات لازم از سرعت و کیفیت لازم برخوردار نخواهد بود.

وی همچنین در ادامه به رابطه مستقیم افزایش بهره وری در تولید محصولات کشاورزی با ارتقای سطح آگاهی و دانش کشاورزان پرداخت و افزود: بدون توجه به اعتبارات مورد نیاز در حوزه ترویج نمی‌توان در زمینه بروزرسانی آگاهی کشاورزان در بخش های مختلف به ویژه افزایش بهره وری، مبارزه با آفات و اصلاح الگوی کشت توفیقی حاصل کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=16781

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها