افزونه جلالی را نصب کنید.

کسب مقام دوم توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مسابقات فرهنگی و ایده پردازی کشوری

  • کد خبر : 16771
  • 19 مرداد 1402 - 15:55
کسب مقام دوم توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مسابقات فرهنگی و ایده پردازی کشوری
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دانشجویان این دانشگاه در رویداد مثبت آرمان انجمن علمی و گروه تولید محتوای پایگاه خبری مفدا در ایده‌پردازی مقام دوم در بین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور را از آن خود کردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با عنوان اینکه رویداد مثبت آرمان و رویداد همراه با ستاره‌ها در شهر مقدس مشهد برگزار و دانشجویان دانشکده‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان‌های استان از سراسر کشور در آن شرکت کردند، گفت: دانشجویان علوم پزشکی هرمزگان در این رویداد در قالب کارگاه های آموزشی وفرهنگی مشارکت فعال داشتند و از مباحثی همچون مهارت‌های زندگی ، رسانه‌های نوین که مورد استفاده دوره دانشجویی و زندگی شخصی است بهره‌مند شدند.

دکتریحیی میرزاده با اشاره به برگزاری رویداد تابستانه ویژه دانشجویان در سالجاری گفت: رویداد تابستانه ویژه دانشجویان علوم پزشکی سراسرکشور است که به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برنامه‌ریزی شد که مورد استقبال قرارگرفت.

دکتر میرزاده با عنوان اینکه دانشجویان در این رویدادها از فضاهای آموزشی، معنوی و فرهنگی شهر مقدس مشهد بهره مند شدند، ابرازکرد: در رویداد همراه با ستاره‌ها دانشجویان دانشکده میناب، دانشکده پرستاری بندرلنگه، مرکزآموزش عالی بستک و دانشکده بهداشت بندرعباس حضور داشتند و در رویداد مثبت آرمان انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی، فعالان مفدا شرکت کردند.

وی یادآور شد: در رویداد مثبت آرمان انجمن علمی و گروه تولید محتوای پایگاه خبری مفدا در ایده‌پردازی به موفقیت دست یافت و مقام دوم در بین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور را از آن خود کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=16771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها