افزونه جلالی را نصب کنید.

بهره‌برداری از ۷ ناحیه صنعتی جدید در امسال

  • کد خبر : 16894
  • 20 مرداد 1402 - 23:00
بهره‌برداری از ۷ ناحیه صنعتی جدید در امسال
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هرمزگان با بیان اینکه هفت ناحیه صنعتی جدید در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در همین راستا، زمینه سرمایه‌گذاری ۳۸۴ طرح صنعتی در استان فراهم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سید امیر امیری زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در یک نشست خبری به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک اظهار کرد: علاوه بر ارائه برنامه‌های زیرساختی شرکت شهرک‌های صنعتی استان هرمزگان، آموزش پرسنل در واحد‌های مدیریتی برای صنایع کوچک در نظر گرفتیم که در سال گذشته، ۸۴ دوره آموزشی برای بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر از کارکنان و مدیران واحدهای صنعتی و در چهار ماهه نخست سال جاری نیز ۳۰ دوره آموزشی برای ۳۲۵ نفر برگزار شده است.

وی به فعالیت ۲۵ شهرک و ناحیه صنعتی در استان هرمزگان اشاره کرد و از جذب یک هزار و ۲۸۴ سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هرمزگان خبر داد و افزود: در این میان، ۵۳۱ طرح به بهره‌برداری رسیده و برای هفت هزار و ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان همچنین با بیان اینکه ۲۶ طرح صنعتی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید ، تصریح کرد: ۷۵۳ طرح نیمه‌تمام یا در دست‌ساخت با پیشرفت فیزیکی ۱ تا ۹۹ درصد در استان وجود دارد که با بهره‌برداری از آن برای قریب به ۱۶ هزار نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

امیری زاد همچنین به آزادسازی اراضی دولتی در تملک واحدهای صنعتی راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هم اشاره و اضافه کرد: از سال ۱۴۰۰ تاکنون، ۱۰۶ هکتار از اراضی دولتی آزادسازی شده است که در اختیار سرمایه‌گذاران جدید قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=16894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها