افزونه جلالی را نصب کنید.
طی 5 ماهه نخست سال جاری

 توزیع بیش از ۶۰ میلیون لیتر مواد سوختی توسط تعاون روستایی هرمزگان

  • کد خبر : 17512
  • 02 شهریور 1402 - 16:49
 توزیع بیش از ۶۰ میلیون لیتر مواد سوختی توسط تعاون روستایی هرمزگان
  رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان از توزیع بیش از 60میلیون لیتر مواد سوختی توسط تعاون روستایی هرمزگان در بین روستاییان استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، محمدرضا ماندگاری با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط شبکه تعاون روستایی استان هرمزگان اعلام کرد: بیش از ۶۲ میلیون لیتر مواد سوختی شامل بنزین، گازوئیل، نفت سفید در ۵ ماه نخست امسال از طریق شرکت‌های تعاونی روستایی، بین بهره‌برداران و روستاییان استان توزیع شده است.

 وی با اشاره به نوع سوخت توزیع شده در روستاها تصریح کرد: این مواد سوختی شامل ۴۲ میلیون و ۷۱۰هزار لیتر گازوئیل، ۱۹میلیون و ۱۰۲هزار لیتر بنزین همچنین ۱۲هزار لیتر نفت سفید انواع سوخت‌هایی است که در بین بهره‌برداران و روستاییان هرمزگانی توزیع شده است.

ماندگاری بیان داشت: شبکه تعاون روستایی استان هرمزگان در امر سوخت رسانی به اعضاء و بخش کشاورزی استان سهم عمده و نقش بسزایی دارد.

رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان اذعان داشت: طی ۵ ماهه نخست سال جاری بیشترین میزان توزیع مواد سوختی به شهرستان میناب بالغ بر ۱۹ میلیون و ۹۳۲ هزار لیتر و پس از آن شهرستان بندرعباس با حجم ۱۴میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر در رتبه دوم قرار دارد.

 وی در پایان افزود: هدف از توزیع سوخت حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستاها و سهولت در تردد روستائیان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=17512

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها