افزونه جلالی را نصب کنید.
فرمانده مرزبانی هرمزگان اعلام کرد:

سرشبکه قاچاق سوخت در هرمزگان نقره داغ شد

  • کد خبر : 17503
  • 02 شهریور 1402 - 15:36
سرشبکه قاچاق سوخت در هرمزگان نقره داغ شد
فرمانده مرزبانی هرمزگان از ضربه سخت به بنیان های اقتصادی یکی از سرشبکه ها و سرباندهای قاچاق سوخت در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سردار بهادر اسماعیلی گفت: پیرو خبر دستگیری یک سرباند و سرشبکه قاچاق سوخت در استان هرمزگان توسط مرزبانان اطلاعاتی این فرماندهی با هماهنگی دستگاه قضائی، شناسایی اموال و دارایی‌های این سرباند قاچاق که اقدام به کسب درآمد از راه قاچاق و تحصیل مال از راه نامشروع کرده بود، در دستور کار مرزبانان اطلاعاتی این فرماندهی قرار گرفت.

سردار اسماعیلی افزود: مرزبانان با اشرافیت و اقدامات اطلاعاتی، با هماهنگی مقام قضائی و دادستان مرکز استان، کلیه دارایی‌های این سرشبکه قاچاق را شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی خود قرار دادند.

سردار اسماعیلی با اشاره به گردش میلیاردی حساب‌های این قاچاقچی گفت: در بررسی از حساب‌های بانکی این سرباند قاچاق، بیش از یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال گردش مالی در طول یکسال اخیر داشته که در حساب‌های اقوام درجه یک خود پس انداز می‌کرد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به شناسایی سایر اموال این سرباند، ادامه داد: تعداد ۱۳ دستگاه خودروی متعلق به سرباند، شناسایی و در سیستم نقل انتقالات راهور به صورت سیستمی توقیف و ۲ دستگاه ساختمان مسکونی از وی در بندرعباس و یک واحد لوکس در تهران شناسایی و کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در خاتمه اظهار داشت: بر اساس تدابیر فرمانده کل فراجا یکی از برنامه‌های اصلی این فرماندهی در سال جاری برخورد قاطع و پشیمان کننده با قاچاقچیان و سرشبکه های قاچاق است که با امید به خداوند متعال و همکاری مرزنشینان به آن جامه عمل می‌پوشانیم.

گفتنی است، سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در حاشیه سفر به استان هرمزگان با بیان اینکه امسال سال سخت قاچاقچیان در هرمزگان و دیگر استان‌های کشور خواهد بود و عزم خودمان را در زمینه مبارزه همه جانبه با قاچاق مواد مخدر، سوخت و کالا و … جزم کرده‌ایم، از نیروهای انتظامی و مرزبانی مستقر در استان خواسته بود تا با هم افزایی همه دستگاه‌ها عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=17503

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها