افزونه جلالی را نصب کنید.

مردمی بودن مهمترین ویژگی شهیدان رجایی و باهنر بود

  • کد خبر : 17538
  • 03 شهریور 1402 - 17:55
مردمی بودن مهمترین ویژگی شهیدان رجایی و باهنر بود
امام جمعه رودان در کنار مردم بودن را از مهم‌ترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر عنوان و تصریح کرد: وحدت مردم و دولت اسلامی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت و در این راستا چه نیکوست که دولت‌ مردان و خدمتگزاران برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام در کنار مردم جهادگونه تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر،حجت‌الاسلام مهدی دری در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز رودان با اشاره به حوادث واقعه عاشورا رمز ماندگاری و پیروزی حضرت زینب سلام الله علیه در آن واقعه را امید دانست و گفت: قطعا امید در هر جامعه باعث حرکت و ساختن آینده و آینده نگری خواهد شد.

وی افزود: اگر از هر انسانی امید را بگیرد آن انسان افسرده خواهد شد و خداوند متعال بواسطه فرستادن انبیاء به همه امید می داد.

امام جمعه رودان تصریح کرد: در این میان ایجاد نا امیدی به عنوان بزرگترین شرک از سوی دشمن در دستور کار است و در یک جمله حربه اصلی دشمن ایجاد نا امیدی است و بدانید آنچه که مشکلات را برطرف می کند امید آفرینی است.

وی در ادامه با اشاره به هفته دولت اظهار داشت: همانطور که امام راحل فرمودند ارزش شهیدان رجایی و باهنر به این بود که  خودی بودند دربین مردم بودند و مردم احساس خدمت را از آن ها حس می کردند، آنها فریفته قدرت و ریاست نبودند و بلکه قدرت را در دست گرفته بودند.

وی در  ادامه  با اشاره به برخی ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر گفت: یک دوره خدمت شهید رجایی که حتی به یک ماه هم نرسید باعث شد نام او تا هم اکنون ماندگار باشد.

وی تاکید کرد: استفاده از فرصت ها درس بزرگی است که باید مسوولان از شهدا بیاموزند.

حجت الاسلام دری بر لزوم بیان کارهای انجام شده از سوی مسوولان به مردم تاکید کرد و گفت: اگر این جهاد تبیین صورت نگیرد دشمن از آنها سو استفاده کرده و آنها وارونه جلوه می دهد.

خطیب نماز جمعه رودان بر اهمیت قدر دانی از مسوولان از سوی مردم هم تاکید کرد و گفت: قطعا این تشکر ساده موجب افزایش انگیزه و روحیه مسوولان برای خدمت صادقانه و خالصانه خواهد شد و باید روحیه تشکر را در خود تقویت کنیم.

وی در ادامه به بحث امنیت در جامعه اشاره کرد و نبود آن را مایه تضعیف جامعه در تمامی جهات دانست و گفت: باید قدر دان کسانی که امنیت را ایجاد میکنند باشیم، چه سبز قامتان نیروی انتظامی و چه سربازان گمنامی که شناخته نمی شوند چرا که آنها دائم در مظلومیت و گمنامی هستند.

وی در ادامه گفت: یکی از کارهایی که دشمن امروز بدنبال آن است تطهیر چهره پهلوی است قطعا جنایات پهلوی جای تطهیر ندارد.

امام جمعه رودان با اشاره به روز کارمند به کارمندان نیز توصیه کرد: این قشر باید به نحو احسن و در نهایت احترام رضایت ارباب رجوع را جلب کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=17538

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها