افزونه جلالی را نصب کنید.

نمایندگی میراث‌فرهنگی در قلعه قاضی راه‌اندازی خواهد شد

  • کد خبر : 17640
  • 05 شهریور 1402 - 13:55
نمایندگی میراث‌فرهنگی در قلعه قاضی راه‌اندازی خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، محمد محسنی در این نشست با اشاره به مصوبه شورای اداری بخش قلعه قاضی در خصوص فعال نمودن نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در  قلعه قاضی گفت: در راستای اجرای این مصوبه، با همکاری شهرداری و بخشداری، نمایندگی این اداره‌کل در شهر قلعه قاضی فعال و راه‌اندازی خواهد شد. […]

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، محمد محسنی در این نشست با اشاره به مصوبه شورای اداری بخش قلعه قاضی در خصوص فعال نمودن نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در  قلعه قاضی گفت: در راستای اجرای این مصوبه، با همکاری شهرداری و بخشداری، نمایندگی این اداره‌کل در شهر قلعه قاضی فعال و راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی قلعه قاضی و اینکه این بخش قطب زارعت صیفی‌جات و همچنین فعالیت‌های مختلف کشاورزی است، افزود: بخش قلعه قاضی فرصت خوبی در حوزه گردشگری کشاورزی دارد که این اداره‌کل از فرصت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه گردشگری کشاورزی در قلعه قاضی حمایت می‌کند.

او اظهار کرد: اکثر خانواده‌ها و بانوان در این بخش در حوزه صنایع‌دستی فعالیت دارند و ایجاد فروشگاه صنایع‌دستی برای عرضه تولیدات صنایع‌دستی با همکاری شهرداری و بخشداری در دستور کار قرارگرفته است.

در این نشست همچنین بر تقویت جوامع محلی تأکید شد و مقرر شد با همکاری شهرداری قلعه قاضی آموزش جوانان در حوزه گردشگری انجام شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=17640

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها