افزونه جلالی را نصب کنید.
در بازدید مدیرکل شیلات هرمزگان از مزارع پرورش میگو در حال ساخت سیریک عنوان شد:

تولید بالغ بر ۱۱ درصد میگوی پرورشی استان در شهرستان سیریک

  • کد خبر : 17664
  • 06 شهریور 1402 - 10:53
تولید بالغ بر ۱۱ درصد میگوی پرورشی استان در شهرستان سیریک
مدیرکل شیلات هرمزگان به همراه رئیس اداره میگو و جمعی از مسئولین و کارشناسان شیلات استان از مزارع پرورش میگو در حال احداث و بهره برداری شهرستان سیریک بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان،مسعود بارانی در این بازدید گفت:در شهرستان سیریک بالغ بر ۴۰۲۰ هکتار اراضی مناسب جهت پرورش میگو شناسایی شده که در حال حاضر ۸۴۴ هکتار از آن به بهره برداری رسیده و بیش از ۵۹۳ هکتار در حال ساخت می باشد.

وی افزود شهرستان سیریک با بهره مندی از هفت مجتمع پرورش میگو سیریک،عدالت، گاراندهو، گزی شمالی، کرتان،شمعجو و کندال نقش بسزایی در تولید میگوی پرورشی استان دارد.
بارانی خاطر نشان این شهرستان باتوجه به اینکه بیشترین تعداد مراکز تکثیر میگوی پرورشی نیز به خود اختصاص دارد بدون شک آینده درخشانی در حوزه تکثیر و پرورش میگو خواهد داشت.
مدیرکل شیلات هرمزگان با بیان اینکه پرورش میگو یکی از ظرفیت های خوب برای رونق و جهش در تولید است و امید است با پشتیبانی و رفع موانع آن بتوانیم شاهد ارتقای تولید و اشتغال باشیم بر تسریع در به بهره برداری رساندن مجتمع ها و مزارع پرورش میگوآن شهرستان تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=17664

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها