افزونه جلالی را نصب کنید.
همزمان با هفته دولت انجام شد؛

بهره برداری از یک واحد پرورش مرغ ۲۰ هزار قطعه ای در شهرستان بستک

  • کد خبر : 17825
  • 08 شهریور 1402 - 23:18
بهره برداری از یک واحد پرورش مرغ ۲۰ هزار قطعه ای در شهرستان بستک

یک واحد پرورش مرغ نیمچه گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای همزمان با هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۸۵میلیارد ریال در شهرستان بستک به بهره‌برداری رسید. به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، همزمان با ششمین روز از هفته دولت، استاندار هرمزگان با همراهی احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، واحد پرورش […]

یک واحد پرورش مرغ نیمچه گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای همزمان با هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۸۵میلیارد ریال در شهرستان بستک به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، همزمان با ششمین روز از هفته دولت، استاندار هرمزگان با همراهی احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، واحد پرورش مرغ ۲۰ هزار قطعه ای که با سرمایه گذاری بخش خصوصی به ارزش ۸۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع در روستای فاریاب واقع در شهرستان بستک را به بهره‌برداری رساند.

گفتنی است؛ این واحد ظرفیت تولید سالیانه ۱۶۰ هزار کیلوگرم گوشت سفید دارد و برای ۵ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

شهرستان بستک با دارا بودن ۱۱۱ واحد پرورش مرغ و تولید ۲۳هزار و ۵۰۰ تن گوشت، عنوان قطب تولید گوشت سفید استان را به خود اختصاص داده است.

واحدهای پرورش مرغ شهرستان بستک سالیانه ۴۸ درصد گوشت سفید تولید شده در استان هرمزگان را بر عهده داشته و علاوه بر تامین نیاز شهرستان خود بخشی از نیاز شهرستان‌های بندرعباس، قشم، لنگه و پارسیان را نیز تامین می‌کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=17825

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها