افزونه جلالی را نصب کنید.
همزمان با هفته دولت؛

پروژه‌های گازرسانی شهرستان بستک به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 17791
  • 08 شهریور 1402 - 16:11
پروژه‌های گازرسانی شهرستان بستک به بهره برداری رسید
با حضور استاندار هرمزگان و به مناسبت هفته دولت، پروژه‌های گازرسانی شهرستان بستک به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مهدی دوستی نماینده عالی دولت در استان هرمزگان همزمان با هفته دولت به منظور بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف در غرب هرمزگان، راهی بستک شد.

استاندار هرمزگان با استقبال رسمی احمد جباری نماینده غرب استان در مجلس، فرماندار و مسئولان بستک با همراهی جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی وارد این شهرستان شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، در اولین برنامه‌ خود با همراهی احمد جباری نماینده غرب استان در مجلس شورای اسلامی، پروژه گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی شهرستان بستک شامل روستاهای دهنگ، تدروئیه، بیگلرآباد و آل کندی را افتتاح کرد.

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال شامل خطوط انتقال و تغذیه و ۱۵ هزار متر شبکه توزیع گازرسانی است، با اجرای این پروژه ۱۴۷۰ خانوار از نعمت گاز شهری بهره‌مند شده و به شبکه گازرسانی متصل شدند و ۱۴۰۰ انشعاب نیز اجرا شده است.

گفتنی است در حال حاضر گازرسانی به محورهای صنعتی شهرستان بستک با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال و گازرسانی به شهر کوهیج و روستاهای نهند، فاریاب گتاو، خلوص، هرنگ، کوخرد و صنایع محدود نیز با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد ریال در دست اجرا قرار دارد و با بهره برداری از این طرح‌ها نیز به ۵۰۵۰ خانوار گازرسانی صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=17791

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها