افزونه جلالی را نصب کنید.
استاندار هرمزگان:

۶۰۰ میلیارد تومان پروژه هفته دولت در شهرستان بندرلنگه افتتاح و یا کلنگ زنی شد

  • کد خبر : 17857
  • 08 شهریور 1402 - 23:35
۶۰۰ میلیارد تومان پروژه هفته دولت در شهرستان بندرلنگه افتتاح و یا کلنگ زنی شد
استاندار هرمزگان گفت: به مناسبت هفته دولت در شهرستان بندرلنگه چندین طرح مهم و راهبردی به ارزش بیش از 600 میلیارد تومان کلنگ‌زنی و یا افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در پایان افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های بندرلنگه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیقی بود در خدمت مردم شریف شهرستان بندرلنگه باشیم و به مناسبت هفته دولت چند پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: ارزش پروژه‌های امروز بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان بود، سه پروژه راهبردی مهم در بندرلنگه داشتیم شامل گازرسانی به ارزش ۲۷۵ میلیارد تومان، آبشیرین کن چارک که یک آبشیرین کن کلیدی و مهم است که علاوه بر نیاز مردم این منطقه، نیاز مردم بستک را نیز مرتفع خواهد کرد، این پژه مهمی است که امیدواریم تا سال آینده به بهره برداری برسد.

استاندار هرمزگان گفت: پروژه مهم دیگر هم مرکز تقویت ذخایر آبزیان است در شیلات با چالش صیادان بدون مجوز بودیم که این چالش با تخصیص مجوز مرتفع شد اما این صدور مجوز موجز فشار بر ذخایر دریا خواهد شد.

وی ادامه داد: از این رو از سال ۱۴۰۰ مجوزی از رئیس جمهور اخذ شد که سه مرکز تقویت ذخایر در استان احداث و بچه ماهی و میگو تولید و در دریا رهاسازی می‌شود که کمبود ذخایری در این حوزه آبزیان وجود نداشته باشد.

گفتنی است از صبح امروز مهدی دوستی استاندار هرمزگان در ششمین روز از هفته دولت در سفری یک روزه به غرب استان هرمزگان، پروژه‌های مهم شهرستان‌های بستک و بندرلنگه را با همراهی احمد جباری نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی کلنگ زنی و یا افتتاح کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=17857

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها