افزونه جلالی را نصب کنید.
نماینده ولی فقیه تاكید كرد:

نیروهای بومی جهت جذب در صنایع در اولویت باشند

  • کد خبر : 17950
  • 09 شهریور 1402 - 16:11
نیروهای بومی جهت جذب در صنایع در اولویت باشند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس گفت: نیرو های بومی جهت جذب در صنایع در اولویت باشند و تا زمانی که ما نیروی متخصص کافی در حوزه های مختلف در استان داریم نباید از جایی دیگر نیرو استخدام شود و معاونت توسعه استانداری بر این موضوع نظارت کند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، حجت‌الاسلام دکتر محمد عبادی زاده در دیدار با معاون توسعه، مدیران، معاونین، روسای ادارات و گروه دفاتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان ضمن تبریک هفته دولت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر گفت: با توجه به جایگاه معاونت توسعه و اشرافیت آن به مسائل مردم و دولت، همکاران باید در جهت برطرف کردن مشکلات مردم برنامه ریزی و تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بر اهمیت شناخت و اشرافیت مدیران و مسئولین به مسائل و مشکلات در سطح جامعه و دستگاه ها تاکید کرد و خطاب به معاون توسعه گفت: تمامی مدیران باید نسبت به مسائل شناخت پیدا کرده و در راستای مشکلات آنان تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به تربیت نیروی انسانی کارآمد در استان افزود: تربیت نیروی انسانی متناسب با نیاز استان نبوده است و براساس نیاز استان باید هدفگذاری کرد.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: بین صنعت و دانشگاه تناقض وجود دارد و صنعت و دانشگاه در جهت رفع مشکلات باید همکاری لازم را داشته باشند

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه حلقه واسط بین صنعت و دانشگاه معاونت توسعه است، گفت: نیاز های واقعی استان در حوزه های صنعت، کشاورزی، دریا و … را احصا کنید و به دانشگاه ها اعلام شود و آموزش و پرورش، دانشگاه ها، مراکز فنی و حرفه ای امروز موظفند نیروی متناسب با نیاز استان را تربیت کنند.

وی عنوان کرد: برای تربیت نیروی انسانی هنرستان های هدفمند را در استان توسعه دهید.

امام جمعه بندرعباس گفت: نیرو های بومی جهت جذب در صنایع در اولویت باشند و تا زمانی که ما نیروی متخصص کافی در حوزه های مختلف در استان داریم نباید از جایی دیگر نیرو استخدام شود و بر این موضوع نظارت شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=17950

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها