افزونه جلالی را نصب کنید.
استاندار هرمزگان:

آبرسانی به قشم مهم ترین اولویت دولت در این شهرستان است

  • کد خبر : 17924
  • 09 شهریور 1402 - 0:15
آبرسانی به قشم مهم ترین اولویت دولت در این شهرستان است
استاندار هرمزگان گفت: مهم‌ترین مسئله ما در جزیره قشم بحث آبرسانی است بر همین مبنا هم بیشترین سرمایه گذاری در این حوزه است و با راه‌اندازی باسعیدو بخش مهمی از آب تامین می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در پایان افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرستان قشم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیقی بود در خدمت مردم شریف شهرستان قشم بودیم و پروژه‌های خوبی که در همین دولت شروع شده بود را افتتاح کردیم و بخشی نیز امروز کلنگ زنی شد.

وی افزود: مهم‌ترین مسئله ما در جزیره قشم بحث آبرسانی است بر همین مبنا هم بیشترین سرمایه گذاری در این حوزه است و با راه‌اندازی باسعیدو بخش مهمی از آب تامین می‌شود.

استاندار هرمزگان گفت: بخشی از مشکل در حوزه تامین و تولید آب و بخشی در خصوص شبکه انتقال، مخزن و زیرساخت‌های لازم است که برای این موارد هم گام‌هایی برداشته شده و امیدواریم در ماه‌ آینده بخشی از فشار کم آبی غرب جزیره قشم کاهش یابد.

وی با اشاره به کلنگ زنی یک پروژه آبرسانی در قشم تصریح کرد: مجموعا پروژه‌های آبی قشم ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارند که یا به بهره برداری رسیدند و یا کلنگ زنی شدند.

دوستی ادامه داد: امروز چند پروژه شهری از جمله پارک ساحلی و سایت ورزشی فرهنگی افتتاح شد همچنین امروز رادیو قشم که می‌تواند پایه مهمی برای جذب سرمایه گذاری و معرفی ظرفیت‌های این جزیره باشد آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به افتتاح محور گیاهدان به رمکان گفت: در حوزه اسکله هم امروز اصلاحات اسکله رمچاه انجام شد و در فازهای بعدی هم به دنبال لایروبی اسکله برای پهلوگیری شناورهای بزرگتر هستیم.

گفتنی است در سفر نیم روزه استاندار هرمزگان به شهرستان قشم افزون بر هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال طرح در حوزه شهرستانی و منطقه آزاد قشم بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=17924

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها