افزونه جلالی را نصب کنید.
با حضور استاندار هرمزگان انجام شد؛

افتتاح زمین ورزشی توریان قشم

  • کد خبر : 17902
  • 09 شهریور 1402 - 0:01
افتتاح زمین ورزشی توریان قشم
همزمان با هفته دولت با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی روستای توریان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، این طرح‌ها با تخصیص ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۴۶ مترمربع احداث شده است.

احداث زمین چمن مصنوعی این روستا به مساحت هزار و ۳۰۰ مترمربع و اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از سال ۱۴۰۰ آغاز شده بود.سالن ورزشی توریان نیز به مساحت هزار و ۱۴۶ مترمربع، ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ارزش دارد که ساخت آن در سال ۱۳۹۴ آغاز و امروز در راستای سیاست اولویت بخشی دولت مردمی به طرح های نیمه تمام افتتاح شد.

توریان، روستایی در بخش مرکزی شهرستان قشم است که بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن برابر با ۲ هزار و ۳۳۹ نفر (۶۲۵ خانوار) می باشد.

محمد محمدحسینی تختی فرماندار، اعضای شورای اداری و شورای تامین شهرستان قشم، عادل پیغامی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت شهرستان قشم و جمعی دیگر از مسوولان استانی و شهرستان استاندار هرمزگان را در سفر به قشم همراهی می کنند.

در سفر نیم روزه استاندار هرمزگان به شهرستان قشم افزون بر هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال طرح در حوزه شهرستانی و منطقه آزاد قشم بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=17902

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها