افزونه جلالی را نصب کنید.

طرح جامع جزیره هرمز تهیه و تدوین می‌شود 

  • کد خبر : 17941
  • 09 شهریور 1402 - 11:08
طرح جامع جزیره هرمز تهیه و تدوین می‌شود 
نشستی با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، عباس کمالی مدیر کل راه و ‌شهرسازی، مدیر کل دفتر هماهنگی امور توسعه جزایر استانداری، شهردار ‌و اعضای شورای شهر هرمز و ‌‌مشاور تهیه طرح جامع شهر هرمز در راستای تدوین و تهیه طرح جامع هرمز برگزار شد. 

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، محمد محسنی در این نشست با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های طبیعی و تاریخی جزیره هرمز گفت: تدوین و تهیه طرح جامع شهر هرمز مبنای شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و خدمات عمومی برای جوامع گردشگری و‌ کسانی‌که هرمز را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب میکنند، خواهد بود.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: تدوین طرح جامع هرمز به دستور‌ و‌ تأکید استاندار انجام می‌شود و این طرح در‌ راستای توسعه هدفمند و‌ موثر‌ برای کمک به زندگی در جزیره ‌‌و تثبیت نقاط جمعیتی است. 

او با بیان اینکه درخواست ‌تقاضای ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری در این جزیره افزایش یافته، ادامه داد: در همین راستا باید یک سند و‌ طرح جامعی برای رجوع در دست متولیان امر‌ باشد.

محسنی اطهار کرد: ایجاد زیرساخت‌ها موجب  

 راه‌اندازی کسب و کارهای جدید خواهد شد که در ارتقای کیفیت زندگی جوامع محلی تاثیرات مثبتی خواهد داست. 

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: امیدواریم بر اساس طرح جامع جزیره هرمز از تمام ظرفیت‌ها برای رونق گردشگری استفاده شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=17941

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها