افزونه جلالی را نصب کنید.

رمز موفقیت دولت، اقتدار در برابر زیاده خواهی های غرب است

  • کد خبر : 17986
  • 10 شهریور 1402 - 15:47
رمز موفقیت دولت، اقتدار در برابر زیاده خواهی های غرب است
امام جمعه موقت بندرعباس گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی از تلاش های دولت تمجید کردند و این نشانه خوبی برای تداوم خدمت رسانی به مردم است و دلیل اصلی این موفقیت نیز اقتدار در برابر غرب است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، حجت الاسلام سعید سالاری امام جمعه موقت بندرعباس ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر بندرعباس با اشاره به خیل عظیم مشتاقان به مکتب حسینی در پیاده روی اربعین حسینی، این حرکت عظیم را نشانه اقتدار اسلام و مایه عزت مسلمانان برشمرد و اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین مانور عشق، ایثار و دادادگی و فرصتی برای شناخت تفاوت آزادی با آزادگی حقیقی است.

وی با بیان دستاوردهای دولت سیزدهم در زمینه تقویت ارتباط با کشورهای مختلف جهان و نقش آفرینی موثر در معادلات منطقه ای و جهانی، خاطرنشان کرد: اهتمام در زمینه تکمیل طرح های نیمه تمام، انجام جراحی های مهم اقتصادی، تلاش برای رفع بیکاری و تورم و نیز جهش های دفاعی کشورمان از جمله مولفه های موفقیت دولت سیزدهم است که باید از آن حمایت کرد.

حجت‌الاسلام سالاری جهش خیره کننده ارزش پروژه های مختلف در هرمزگان و افتتاح پروژه ها در هفته دولت را نیز نشانه موفقیت دولت در این استان برشمرد و کاهش نرخ بیکاری را نیز از دیگر اقدامات مثبت مسؤولان برشمرد و از همه دستگاهها خواست تا به تلاش خود برای کاستن از بیکاری و گرفتاری مردم و تقویت معیشت مردم ادامه دهند.

امام جمعه موقت بندرعباس، تلاش بانک ها برای حاکم کردن اقتصاد و بانکداری اسلامی را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: مردمی ساختن اقتصاد اهمیت زیادی دارد و باید کارها به دست مردم در بخش های مختلف سپرده شود و ما در اصل ۴۳ و ۴۴ قانون اساسی کشورمان مفهوم تعاون را داریم که از مظاهر ارزشمند اقتصاد سالم و مردمی است.

وی خواستار افزایش سهم تعاونی ها در اقتصاد کشور شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=17986

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها