افزونه جلالی را نصب کنید.

شناسایی و دستگیری قاتل فراری در هرمزگان

  • کد خبر : 18030
  • 10 شهریور 1402 - 21:37
شناسایی و دستگیری قاتل فراری در هرمزگان
با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان یک قاتل که پس از ارتکاب قتل در منطقه گچین ،متواری شده بود ، شناسایی و در یک عملیات ضربتی پلیسی دستگیرشد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل عمد یک جوان بوسیله سلاخ گرم و متواری شدن قاتل، موضوع شناسایی و دستگیری قاتل بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت . 
 وی افزود: در تخقیقات میدانی صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی مشخص شد، در اوایل بامداد ۲۷ مرداد ماه در روستای مغ احمد از توابع گچین سرنشینان یک دستگاه خودرو ۴۰۵ فاقد جفت پلاک با صورت نقاب زده با اسلحه وینچستر وسط جاده جلوی یک دستگاه موتور سیکلت را گرفته و با شلیک یک تیر به سر ترک نشین موتور‌ بنام حسین س او را به قتل رسانده و متواری شده اند. 
 سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت : با اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی قاتل به هویت یاسین ش و تعداد سه نفر همراه او که داخل خودرو بودند شناسایی در چند عملیات منسجم هر چهار متهم دستگیر وآلت قتاله اسلحه وینچستر از داخل خودرو آنان کشف و ضبط شد . 
 این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه قاتل دستگیر شده صراحتا به قتل مقتول به انگیزه تسویه حساب شخصی اعتراف کرد، بیان داشت : متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد. 
 فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه مردم عزیز همواره در شرایط و موارد خاص باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، تصریح کرد: پلیس بصورت شبانه روز برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود، شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ موضوع را به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18030

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها