افزونه جلالی را نصب کنید.

استقبال از گردشگران رویداد گردشگری احمدآباد تا لندن در بندرعباس/هیجان زده‌ایم که اکنون اینجا و در ایران هستیم

  • کد خبر : 18086
  • 12 شهریور 1402 - 15:42
استقبال از گردشگران رویداد گردشگری احمدآباد تا لندن در بندرعباس/هیجان زده‌ایم که اکنون اینجا و در ایران هستیم
معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و جمعی از کارشناسان بعداز ظهر روز شنبه ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور در فرودگاه بندرعباس از گردشگران هندی رویداد گردشگری از احمدآباد تا لندن استقبال کردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، رویداد گردشگری احمد‌آباد تا لندن با حضور یک گروه ۸ نفره شامل یک خانواده و سه مستندساز و یک مکانیک همراه با ملیت‏ هندی آغاز شده و این گروه امروز وارد بندرعباس شدند.

 سفر این گروه با عبور از مسیر ۱۶ کشور در لندن به اتمام خواهد رسید و این گروه هندی در بخش مهمی از سفر خود از شهرهای بندرعباس، لار، شیراز، اقلید، اصفهان، کاشان، تهران، زنجان، تبریز عبور کرده و در پایان از مرز بازرگان خارج خواهند شد.

دامان دوال تاکور سرپرست گروه درباره رویداد گردشگری احمدآباد تا لندن گفت: ما سفرمان را از هند تا دبی با کشتی شروع کردیم و بعد از آن با هواپیما به ایران (بندرعباس) آمدیم که از اینجا سفر خود را زمینی تا لندن ادامه می‌دهیم. 

او افزود: خیلی هیجان زده‌ایم که اکنون اینجا و در ایران هستیم.

گردشگر هندی با اشاره به نام ماشین خود که لال پری (پری قرمز) است، ادامه داد: از وقتی سه سالم بود به این ماشین وابسته‌ام و در این ماشین بزرگ شده‌ام.

تاکور تأکید کرد: مردم وقتی این ماشین را می‌بینند لبخند می‌زنند بنابراین می‌خواهیم با سفر با این ماشین، لبخند را به مردم هدیه دهیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18086

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها