افزونه جلالی را نصب کنید.
از ابتدای سال جاری تا کنون؛

بیش از ۹۴۱ هزار تن کالا در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد

  • کد خبر : 18112
  • 12 شهریور 1402 - 16:18
بیش از ۹۴۱ هزار تن کالا در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: 941 هزار و 672 تن کالای نفتی و غیرنفتی از ابتدای سال جاری تا کنون در بنادر شرق استان تخلیه و بارگیری شده است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، “حمیدرضا محمدحسینی تختی” با اشاره به جابه‌جایی ۹۴۱ هزار و ۶۷۲ تن کالای نفتی و غیرنفتی از بنادر شرق استان افزود: از این میزان ۲۰۷ هزار و ۴۰۹ تن فرآورده‌های نفتی و ۷۳۴ هزار و ۲۶۳ کالای غیرنفتی است.

وی ادامه داد: در این مدت ۲۶ هزار و ۷۵۵ تن کالا با افزایش ۸۳ درصدی و میزان ۱۰۹ هزار تن از فرآورده‌های نفتی با افزایش ۱۰۰ درصدی ترانزیت شده است.

 به گفته مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان؛ از مجموع عملیات انجام شده، ۲۳۵ هزار و ۱۷ تن فرآورده‌های نفتی و غیرنفتی به صورت رویه کابوتاژ (حمل و نقل ساحلی) در بنادر شرق جابه‌جا شده است.

 محمدحسینی تختی همچنین با اشاره به ترانزیت ۲ هزار و ۳۲۲ دستگاه خودرو و ماشین آلات سنگین در بندر شهید باهنر گفت: در این رویه نسبت به سال گذشته هشت برابر افزایش به ثبت رسیده است.

 وی اضافه کرد: این میزان از ترانزیت خودرو به کشورهای آسیای میانه و عراق از طریق بندر شهید باهنر ترانزیت شده است.

 مدیر بندر شهید باهنر با اشاره به افزایش ۲۷ درصدی پهلودهی ۱۰ هزار و ۵۸۲ فروند از انواع شناورها افزود: از این تعداد ۱۳۸ فروند شناور بالای هزار تن و ۱۰ هزار و ۴۴۴ فروند زیر هزار تن بوده است‌.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18112

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها