افزونه جلالی را نصب کنید.

تازه ترین تولیدات صداوسیمای مرکز خلیج فارس

  • کد خبر : 18122
  • 12 شهریور 1402 - 16:47
تازه ترین تولیدات صداوسیمای مرکز خلیج فارس
برنامه های "هرمزگان در مسیر توسعه"،"درگستره قانون"، "بیست" و "محراب عشق" تازه های رادیو خلیج فارس که به زودی پخش خواهد شد.

هرمزگان در مسیر توسعه در شبکه خلیج فارس

برنامه ای است که به مسایل ،مشکلات،عملکردها و پیشرفت های دستگاه ها و ادارات مختلف استان می پردازد.

این برنامه با این رویکرد ساخته شده است که مردم استان بتوانند از طریق قاب تلویزیون در جریان عملکرد مدیران و مسولین استان قرار بگیرند.برنامه با هدف و رویکرد کم کردن فاصله بین دولت و مردم تهیه و تولید می شود.امید به اینکه این برنامه بتواند به پیشرفت استان هرمزگان در همه عرصه ها کمک کند.

هرمزگان در مسیر توسعه در ۵۰ قسمت  50 دقیقه ای تهیه می شود و روزهای جمعه ساعت ۱۹ از شبکه خلیج فارس برروی آنتن می رود.

عوامل برنامه عبارتند از :

تهیه کننده :فائزه عطازادگان- کارگردان حسین زینلی پور- نو رپرداز رشید سنگر زاده- منشی صحنه علی رضا محسنی – دستیار نور و تصویر فریبرز باشتین- صدا بردار سید اسماعیل ساداتی- مسول فنی جواد رهبری و مهدی محترم پناه – تدوینگر مرادبوی – گرافیست محسن مرادبوی- مجریان:عبدالله رشیدی و علیرضاآذریان

برنامه درگستره قانون  روی موج رادیو خلیج فارس

درگستره قانون عنوان برنامه ای است که  به صورت هفتگی شنبه ها از ساعت ۱۲:۲۵دقیقه الی ۱۳ روی آنتن رادیو خلیج فارس می‌رود.

آیتم های برنامه شامل :آرم -گفتار گوینده- کارشناسان حقوقی برنامه در استودیو- گزارش در خصوص موضوع برنامه -آیتم نمایشی مطابق با موضوع برنامه -آنونس و میان برنامه در خصوص موضوع برنامه است.

این برنامه با هدف بررسی مسائل حقوقی و‌کیفری اگاهی سازی مردم در زمینه های حقوقی و کیفری و‌پاسخ به ابهامات و سوالات مخاطبان در زمینه های حقوقی و کاهش نرخ جرم و جنایت در جامعه تهیه و تولید می شود.

عوامل برنامه :تهیه کننده و نویسنده فاطمه مرادی -گوینده ژیلا پوریا -گزارشگر سهیل مهر

بخش نمایشی بازیگران علی رستمی/ آقای ملامهدی/حلیمه افراشته/خانم هادی نژاد

برنامه بیست روی موج رادیو خلیج فارس

برنامه دارای چندین آیتم ثابت و شناور می باشد .آرم برنامه – گفتار گوینده – گفتگو  با نوجوانان در برنامه – گزارش برنامه(گزارشگر نوجوان مطابق موضوع برنامه گزارش تهیه میکند) – موسیقی با کلام و بی کلام- کارشناس و یک جرعه دانایی (یک حدیث از یک امام بزرگوار)از جمله بخش های ثابت برنامه تشکیل می دهد .

دانستنی های بومی استان(یک مکان گردشگری یا فرهنگ بومی و محلی استان یا بازی ها و یا غذاهای بومی استان معرفی میگردد)- یار مهربان (معرفی یک کتاب مناسب سن نوجوان با هدف آشنایی بیشتر نوجوانان با فرهنگ کتاب و کتابخوانی) – فیلمکده(معرفی یک پویانمایی یا فیلم سینمایی مناسب سن نوجوان به جهت سرگرمی و اوقات فراغت) – دنیای مجازی(معرفی بازی ها و نرم افزارهای ایرانی با هدف اشنایی هرچه بیشتر نوجوان با استفاده صحیح از فضای مجازی)-داستانک(معرفی یک داستان ایرانی مطابق با موضوع برنامه به جهت افزایش بار محتوایی و معنایی برنامه و آشنایی بیشتر نوجوانان با داستان های کهن ایرانی)-قند خنده(لطیفه های کوتاه و جذاب و در عین حال طنز به منظور سرگرمی و جذابیت بیشتر برنامه و حفظ مخاطب نوجوان)ازدیگر بخش های برنامه است.

عوامل برنامه :

تهیه کننده گوینده و نویسنده :فاطمه مرادی – گزارشگر آتوسا موسوی- نوجوانان حاظر در استودیو و آیتم خوان هستی زراعتی ،حدیث زارعی ،فاطمه زارعی راد ،بردیا جمالی ،سپهر مهر مائده غریب نواز،ملیکا سالاری

برنامه محراب  عشق

با هدف انعکاس اخبار نماز جمعه استان و آگاهی بخشی مردم نسبت به فرهنگ نماز برنامه محراب عشق در رادیو خلیج فارس تهیه می شود.

محراب عشق دارای بخش های مختلف شامل آرم – موسیقی بی کلام -گفتار گوینده و انعکاس اخبار نماز جمعه سراسر استان توسط گوینده و پخش دو بخش از خطبه های یکی از شهرستان های استان است. این برنامه روزهای یکشنبه از صدای خلیج فارس پخش می شود.

عوامل برنامه تهیه کننده و گوینده فاطمه مرادی /نویسنده سیدجلیل هاشمی/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18122

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها