افزونه جلالی را نصب کنید.

توسعه گردشگری دیجیتال در هرمزگان

  • کد خبر : 18092
  • 12 شهریور 1402 - 15:48
توسعه گردشگری دیجیتال در هرمزگان
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: با همکاری پارک علم و فناوری و شرکت‌های استارتاپی گردشگری دیجیتال در استان توسعه می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، نشستی با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و علیرضا نصیری رئیس پارک علم و ‌فن‌آوری استان و جمعی از کارشناسان  معاونت گردشگری ‌و نماینده واحدهای استارتاپی در راستای توسعه گردشگری بر محور و ‌روش‌های جدید و اقتصاد دیجیتال برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در این نشست با اشاره به توسعه گردشگری دیجیتال گفت: در گردشگری دیجیتال همه فرایندها و زنجیره‌های ارزش در گردشگری، برای پیشبرد اهداف و تأثیرگذاری انجام می‌شود.

او افزود: همان‌طور که کشورهای پیشرفته دنیا به سمت اقتصاد دیجیتال رو آورده‌اند، ما هم می‌توانیم با توسعه توریسم دیجیتال و استفاده از فناوری و ارتباطات به توسعه این صنعت کمک کنیم.

محسنی ادامه داد: گردشگری دیجیتال می‌تواند به بهبود و گسترش کسب‌وکار و توانمندسازی جوامع محلی کمک کند و باید ظرفیت شرکت‌های فعال در این حوزه برای تقویت فرایند خدمت‌رسانی یکپارچه‌سازی شوند.

در ادامه نماینده واحدهای استارتاپی به ارائه اپلیکیشن بوم وند پرداخت و گفت: این اپلیکیشن ارائه‌دهنده تجربه‌های بومی محلی به گردشگرانی است که قصد سفر به جنوب کشور را دارند و همواره در تلاش است با مشارکت فعال جامعه محلی، پتانسیل‌های غنی منطقه را به نحوی شایسته معرفی کرده و دسترسی به بازارهای بزرگ‌تر گردشگری را برای خدمت دهندگان بومی فراهم آورد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با استقبال از طرح ارائه‌شده، حمایت و همکاری همه‌جانبه این اداره‌کل برای پیشبرد این طرح اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18092

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها