افزونه جلالی را نصب کنید.

زمان و مکان راهپیمایی جاماندگان اربعین در بندرعباس اعلام شد

  • کد خبر : 18216
  • 15 شهریور 1402 - 14:41
زمان و مکان راهپیمایی جاماندگان اربعین در بندرعباس اعلام شد
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اعلام کرد: راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی روز چهارشنبه 15 شهریورماه از ساعت 16:30 برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از فارس حجت الاسلام محمد ایمانی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهار کرد: نام امام حسین (ع) نامی به بلندای آزادگی و ایمان در تاریخ است و حاکمان جور از نام سید و سالار شهیدان و منش آنان بیمناک اند.

وی با بیان این که راهپیمایی امسال اربعین حسینی با وجود هزاران برنامه و تلاش مذبوحانه برای کم رنگ ساختن این حرکت عظیم حسینی، با عزت و عظمت ویژه ای برگزار شد و این نشانه عمیق شدن اندیشه آزادی خواهی و ظلم ستیزی و مقاومت در وجود ملت بزرگ ایران و دیگر مسلمانان جهان است که الهام گرفته از قیام عاشورا است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان این که کاروان جاماندگان از پیاده روی اربعین حسینی امسال نیز با شکوه ویژه ای در سراسر هرمزگان پیاده روی می کنند، محل این مراسم را در بندرعباس در روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه از ساعت ۱۶:۳۰ از امامزاده سید مظفر به سمت مسجد جامع بندرعباس عنوان کرد.

همچنین بنابر اعلام دستیار مردمی سازی استاندار هرمزگان، چندین موکب حسینی نیز طول این مسیر در قالب برنامه های ویژه ای، میزبان این حضور مردم هستند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18216

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها