افزونه جلالی را نصب کنید.

کارگاه آموزشی گلابتون دوزی در بندرعباس برگزار می‌شود 

  • کد خبر : 18257
  • 16 شهریور 1402 - 9:03
کارگاه آموزشی گلابتون دوزی در بندرعباس برگزار می‌شود 
معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: کارگاه آموزشی یک‌روزه گلابتون دوزی در بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبی چلچله بندر، ساناز رمجی روز پنج‌شنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: در ادامه ورکشاپ های صنایع دستی و برای شناخت و ترویج صنایع دستی بومی استان، کارگاه یک‌روزه گلابتون دوزی روز سه‌شنبه ۲۱ شهریورماه در محل معاونت صنایع‌دستی در بندرعباس برگزار می‌شود.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه در این دوره آموزشی از صفر تا صد هنر گلابتون‌دوزی آموزش داده میشود، افزود: در دوره آموزشی گلابتون دوزی، مواد اولیه، آماده سازی پارچه و انتقال طرح و چند تکنیک دوخت به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

او افزود: برای شرکت در این دوره آموزشی، نیاز به هیچ پیش زمینه‌ای نیست و ابزار و مواد اولیه در اختیار فراگیران قرار می‌گیرد.

رمجی اظهار کرد: در پایان دوره آموزشی به فراگیران گواهی پایان دوره از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان صادر می‌شود.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: به دلیل محدودیت در تعداد شرکت کنندگان و تهیه مواد اولیه و ابزار کارگاه علاقه‌مندان می‌توانند ثبت‌نام خود را با شماره تماس ۰۹۱۷۰۹۲۰۸۲۹ قطعی کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها