افزونه جلالی را نصب کنید.

ارائه ۶۰ هزار خدمت در مواکب درمانی هرمزگان در عراق

  • کد خبر : 18315
  • 18 شهریور 1402 - 23:42
ارائه ۶۰ هزار خدمت در مواکب درمانی هرمزگان در عراق
مسئول موکب درمانی شهید عراقی زاده و بسیج جامعه پزشکی هرمزگان از ارائه 60 هزار خدمت پزشکی در مواکب درمانی هرمزگان در عراق خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، موسی رنجبری گفت: در راستای خدمت رسانی به زائرین امام حسین (ع) در اربعیین حسینی در کشور عراق در مدت میانگین ۱۰ روز ۶۱ هزار و ۲۰۰ خدمت به زائرین در کربلای معلی از سرم درمانی تا تزریقات پانسمان ، حجامت و غیره ارائه شد.

مسئول موکب درمانی شهید عراقی زاده عنوان کرد: علیرغم مشکلات مکانی در عمود ۱۴۰ خوشبختانه با استقبال فوق العاده ایی روبرو بودیم و انتظار چنین جمعیتی در این عمود نبود ولی با این وجود و همچنین کمبودات دارویی که در هنگام ورود به مرز بوجود آمد توانستیم خدمات ۱۰ روز اربعین را به بیش از ۹هزار و ۸۰۰ نفر ارائه دهیم.

رنجبری عنوان کرد: در عمود ۴۷۶ طب سنتی هم با استقبال ویژه روبرو بودیم که می توان گفت روزانه حداقل تا ۲هزار و۳۰۰ نفر و گاهاً بیشتر از گرما زدگی، ماساژ درمانی،حجامت کف پا، زانو درد و غیره تحت درمان قرار گرفتند که در مجموع طی ۱۰ روز خدمت شبانه روزی به زائرین کربلا به ۲۳ هزار نفر خدمات درمانی ارائه شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی هرمزگان بیان داشت: در موکب درمانی میناب زیر نظر موکب قمر بین هاشم میناب در عمود ۱۳۲۵ در مدت ذکر شده به ۹ هزار و ۵۰۰ نفر خدمت ارائه شد، موکب درمانی انصار المهدی قشم تحت نظر موکب شهید عراقی زاده ۷ هزار و ۳۰۰ نفر ، موکب حضرت علی اصغر رودان که از ابتدای صفر و به مدت ۱۷ روز خدمت ۷ هزار ۵۰۰ نفر و موکب درمانی شهید عبدالحمید سالاری حاجی آباد در مدت یک هفته به ۴ هزارو ۱۰۰ نفر از زائران حسینی در کشور عراق خدمات ارائه کردند.

وی ضمن قدردانی از تمامی خدام درمانی که در این مسیر طاقت فرسا تحمل بار خدمت را بدوش کشیدند برایشان طلب اجر دنیوی و اخروی از حضرت ابا عبدالحسین(ع) نمود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18315

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها