افزونه جلالی را نصب کنید.

تقدیر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از عوامل نمایش” محراب چه گودال نمازی شده”

  • کد خبر : 18345
  • 19 شهریور 1402 - 9:27
تقدیر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از عوامل نمایش” محراب چه گودال نمازی شده”
اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با حضور در تالار آوینی، آخرین اجرای نمایش " محراب چه گودال نمازی شده" را به تماشا نشست.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، اسمعیل جهانگیری با حضور در تالار آوینی از نمایش ” محراب چه گودال نمازی شده” را به تماشا نشست و از عوامل گروه نمایش گردون به سرپرستی رضا جوشعار تقدیر و تشکر کرد.

جهانگیری بیان داشت: من به عنوان یک بیننده کار را بسیار ارزشمند دیدم و توصیه ام این است که کار ارزشمند زمانی مانا خواهد بود که اعتقاد قلبی نسبت به ارزشهای دینی و مذهبی داشته باشیم و در این راه گام برداریم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فرهنگ عاشورایی باعث شد که دفاع مقدس ما یک تابلوی زیبا و ماندگار جلوه پیدا کند.

وی افزود: حرکت در این مسیر با توجه به شرایط زمانه هزینه و تبعات دارد اما شما خسته نشوید و این راه را ادامه دهید و مطمئن باشید که حق با شماست.

در پایان جهانگیری ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اشاره داشت: در این گروه همکاری دو نسل جوان و پیشکسوت نشان از همدلی و همکاری است که هر دو قشر دغدغه این نظام و انقلاب را دارد و باید قدردان پیشکسوتان این عرصه باشیم.

گفتنی است: نمایش ” محراب چه گودال نمازی شده” به نویسندگی و کارگردانی رضا جوشعار و تهیه کنندگی فرید خرمی به مدت ۱۲ شب به روی صحنه رفت که با استقبال پرشور تماشاگران همراه بود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18345

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها