افزونه جلالی را نصب کنید.
پیرو اجرای مسئولیت های اجتماعی جامعه صیادی استان صورت گرفت:

اهدای ۲۰ کولر با ارزشی بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان از سوی جامعه صیادی به مدد جویان بهزیستی

  • کد خبر : 18327
  • 19 شهریور 1402 - 0:12
اهدای ۲۰ کولر با ارزشی بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان از سوی جامعه صیادی به مدد جویان بهزیستی
مدیرکل شیلات هرمزگان از اهدای 20 کولر گازی با ارزشی بالغ بر 400 میلیون تومان از سوی جامعه صیادی به مدد جویان بهزیستی استان در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی جامعه صیادی استان خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، مسعود بارانی با اشاره به اینکه شیلات هرمزگان همواره با حمایت مجموعه بهره برداران خود به ویژه جامعه صیادی سعی نموده است در مسیر مسئولیت های اجتماعی به ویژه در مباحث آموزش ،نوسازی مدارس، مدرسه سازی، آزادی سازی زندانیان جرایم غیر عمد ، کمک به نیازمندان و … حضوری پرنگ و تاثیر گذار داشته باشد گفت: بی شک شیلات و مجموعه شیلات همواره سعی کردند در کنار فعالیت های اقتصادی و تخصصی، فعالیت هایی به نفع جامعه نیز در دستور کار داشته باشند.
وی افزود: در مجموعه شیلات هرمزگان توجه به مسئولیت‌اجتماعی که نشان از احساس وظیفه شهروندی در قبال جامعه پیرامونی دارد به عنوان یکی از اهداف استراتژیک و دستور کار های مستمر در این مجموعه در نظر گرفته شده است.
بارانی همچنین افزود: علاوه بر مسئولیت اجتماعی به عنوان اهداف راهبردی، این اداره کل در نظر دارد با همکاری اتحادیه تعاونی های صیادی استان و در راستای رضایت مندی جامعه نسبت به توزیع و عرضه مستقیم آبزیان به صورت مستمر و در مکانی مشخص تا حدود ۳۰ درصد زیر قیمت بازار اقدام نماید که در آینده ای نزدیک شاهد اجرای این مهم نیز خواهیم بود.
مدیرکل شیلات هرمزگان مسعود بارانی ضمن تقدیر و تشکر از جامعه شیلاتی استان در انجام وظایف و مسئولیت های اجتماعی گفت: خوشبختانه می‌توان مجموعه بهره برداران شیلات هرمزگان را از پیشگامان امور خیریه و خداپسندانه استان نامید.
در ادامه مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان نیز ضمن تشکر از اقدامات خداپسندانه شیلات استان تصریح کرد: خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی از سوی شیلات هرمزگان در اجرای مسئولیت های اجتماعی و امور خداپسندانه دیده می شود که بی شک شایان تقدیر است.

سامیه جهانشاهی در ادامه خواهان تداوم و استمرار فعالیت های خداپسندانه و حرکت در مسیر مسئولیت های اجتماعی شیلات هرمزگان شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18327

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها