افزونه جلالی را نصب کنید.
به همت شیلات هرمزگان صورت گرفت:

تامین و تجهیز فضاهای آموزشی هنرستان شیلات شهرستان سیریک

  • کد خبر : 18323
  • 19 شهریور 1402 - 0:03
تامین و تجهیز فضاهای آموزشی هنرستان شیلات شهرستان سیریک
رئیس گروه ترویج شیلات و آبزیان اداره کل شیلات هرمزگان از تامین و تجهیز فضاهای آموزشی هنرستان شیلات شهرستان سیریک با حضور فرماندار سیریک، رئیس اداره میگوی شیلات هرمزگان، رئیس شیلات شهرستان سیریک و رئیس آموزش و پرورش سیریک، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، محسن سالاری این مهم را در راستای توسعه آموزش های تخصصی به ویژه در حوزه آبزی پروری در مناطق دارای ظرفیت وفعال آبزی پروری استان خواند.

وی افزود: تجهیز و تامین فضاهای آموزشی شهرستان سیریک همچنین در جهت رفع تبعیض در مناطق کم برخوردار با هدف دسترسی تمامی دانش‌آموزان به امکانات آموزشی است.

در ادامه رئیس شیلات شهرستان سیریک افزود: با توجه به اقدامات شیلات هرمزگان پیرو تاکیدات مدیرکل شیلات استان در اجرای مسئولیت های اجتماعی به ویژه نقش فعال و مؤثر شیلات هرمزگان در تجهیز مدارس، نوسازی مدارس و همچنین ساخت مدارس گفت: طبق مصوبه سفر استاندار محترم به شهرستان سیریک و در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت تداوم جهاد مقدس مدرسه‌سازی و نظر به اهمیت و نقش مدارس در ارتقای سطح علم و فرهنگ جامعه و تربیت دانش‌آموزان توانمند برای توسعه کشور این اقدام صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی و با توجه به اینکه مدرسه در سند تحول بنیادین کانون تربیتی است باید به سمتی پیش رفت که مدارس جذاب شوند، براین اساس جذاب سازی محیط مدرسه از طریق ایجاد فضای مناسب آموزشی درون مدرسه ای مدنظر بوده است .

در ادامه فرماندار شهرستان سیریک گفت: خوشبختانه مجموعه شیلات به ویژه جامعه صیادی گام های خوب و ارزنده ای در حوزه مسئولیت های اجتماعی برداشته است .
محمد رضا پاکروان شیلات را یکی از محورهای مهم اشتغال زایی، توسعه و تولید در شهرستان سیریک خواند و افزود: امید داریم با توجه به اقدامات خوب این اداره کل هم در زمینه توسعه فعالیت های شیلاتی هم در حوزه مسئولیت های اجتماعی شاهد رشد و توسعه بیشتر شهرستان سیریک به ویژه در حوزه شیلات باشیم‌.

گفتنی است اهدای تجهیزات آموزشی مختلف نظیر هواده،غذاپاش اتوماتیک،شوری سنج دیجیتال،متر دیجیتال ،سینی غذا دهی، دماسنج و……بخشی از حمایت‌های سال‌جاری شیلات هرمزگان برای تجهیز مدارس سیریک است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18323

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها