افزونه جلالی را نصب کنید.

نظارت بر مراکز خدماتی و سرویس‌های بهداشتی در مسیر تردد مسافرین و گردشگران

  • کد خبر : 18424
  • 20 شهریور 1402 - 22:58
نظارت بر مراکز خدماتی و سرویس‌های بهداشتی در مسیر تردد مسافرین و گردشگران
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: با همکاری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، نظارت بر مراکز خدمات و سرویس‌های بهداشتی در مسیر تردد مسافرین و گردشگرانی که هرمزگان را به‌عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند، انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان نشستی روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده­ای استان هرمزگان در راستای ساماندهی و اصلاح فرآیند و روش ارائه خدمات و افزایش خدمات مطلوب به جامعه گردشگران برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در این نشست با اشاره به ساماندهی مراکز خدماتی و سرویس‌های بهداشتی گفت: ساماندهی مراکز خدماتی و سرویس‌های بهداشتی در مسیر تردد مسافرین و گردشگران از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اقدام این اداره‌کل است که در جذب گردشگر و توسعه گردشگری نقش مهمی را ایفا می‌کند.

او افزود: در همین راستا این اداره‌کل با همکاری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مراکز خدماتی، رفاهی و پذیرایی و سرویس‌های بهداشتی در مسیر تردد مسافرین و گردشگران را به‌طور مداوم پایش و نظارت می‌کند.

محسنی با اشاره به اینکه ۴۶ واحد پذیرایی بین‌راهی در استان از سوی این اداره‌کل مجوز فعالیت دارند، افزود: همچنین ۴۱ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی نیز از سوی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مجوز دریافت کرده‌اند که مورد نظارت قرار می‌گیرند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18424

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها