افزونه جلالی را نصب کنید.

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

  • کد خبر : 18481
  • 21 شهریور 1402 - 17:34
ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
ثبت نام پذیرفته شدگان بصورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 1402/06/26 لغایت روز چهارشنبه مورخ 1402/06/29 و ثبت نام حضوری پس از تکمیل مدارک از روز یکشنبه مورخ 1402/06/26 لغایت روز چهارشنبه مورخ 1402/06/29 انجام می شود.

  به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، قابل توجه اینکه پذیرفته شدگان جهت آگاهی از تکمیل بودن و تایید مدارک در سامانه ثبت نام الکترونیکی ضروری است پس از بارگذاری مدارک در سامانه مجدداٌ به سایت مراجعه تا پیام   “  مورد تایید می باشد”   را مشاهده نمایند . در صورت مشاهده  پیام  ” نقص مدرک  ” ، بایستی سریعاً نسبت به رفع نقص اقدام نمایند.

همچنین لازم است کلیه پذیرفته شدگان زمان مراجعه ثبت نام حضوری با در دست داشتن اصل مدارک به آدرس : بلوار جمهوری اسلامی ایران  ، ضلع شرقی مجتمع آموزشی ، درمانی  و پژوهشی پیامبر اعظم (ص)، اتاق ۱۱۴  واحد تحصیلات تکمیلی مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگان محترم مقتضی است برای تکمیل فرم ها و مدارک ثبت نامی زیر با وارد نمودن کد ملی به عنوان کد کاربری و رمز عبور به نشانی سایت ثبت نامی http://er.hums.ac.ir  مراجعه و نسبت به اسکن مدارک زیر و ثبت نام اینترنتی اقدام فرمایند.

لازم به ذکر است بازه زمانی اعلام شده برای ثبت نام تمدید نخواهد شد و کسانی که موفق به تکمیل مدارک و تایید نهایی ثبت نام نگردیده اند به هیچ وجه به گروه های آموزشی جهت شروع دوره معرفی نخواهند شد و عدم ثبت نام آنها نیز جهت معرفی جایگزین به وزارت متبوع اعلام خواهد شد.

پذیرفته شدگان میتوانند جهت مطالعه در خصوص مدارک ثبت نامی به نشانی https://eduv.hums.ac.ir/ZgW7 مراجعه و نسبت به اسکن مدارک و ثبت نام اینترنتی و حضوری اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها