افزونه جلالی را نصب کنید.

بازدید تیم پایش معاونت بهداشتی از شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد

  • کد خبر : 18526
  • 22 شهریور 1402 - 23:48
بازدید تیم پایش معاونت بهداشتی از شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد
دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان معاونت بهداشتی از شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، این بازدید پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۲۲ شهریور با هدف بررسی نحوه ارائه خدمت و ارزیابی شاخص‌های بهداشتی از مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و خانه های بهداشت انجام شد و در این بازدید وضعیت موجود شاخص های بهداشتی، اهم فعالیت های انجام شده و چالش های موجود در راستای ارائه خدمات سلامت مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن دیدار با پزشکان، پرسنل و بهورزان شاغل در این مراکز، از زحمات و تلاش‌های آنان تقدیر کرد و مسائل مختلف فنی و زیرساختی مورد بررسی قرار داد و گفت: هدف از انجام بازدیدهای تیمی، پایش، ارزیابی و نظارت بر تمام برنامه‎ ‌های مراکزخدمات جامع سلامت وخانه‌های بهداشت تابعه، جهت شناسایی نقاط قابل بهبود و برنامه ‎ ریزی بهتر در پیشبرد اهداف از پیش تعیین ‌ شده می‌ باشد.

در ادامه این بازدید، اعضای تیم پایش معاونت بهداشتی و همکاران ستاد شبکه بهداشت در جلسه‌ ای که در سالن اجتماعات مرکز سردشت برگزار شد به بررسی نقاط قابل بهبود و مشکلات پرداختند و همچنین راهکارهایی جهت تقویت هر چه بیشتر اهداف بهداشتی در این مرکز ارائه شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18526

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها