افزونه جلالی را نصب کنید.

دومین جلسه هیأت اجرایی انتخابات نظام پرستاری هرمزگان

  • کد خبر : 18520
  • 22 شهریور 1402 - 23:44
دومین جلسه هیأت اجرایی انتخابات نظام پرستاری هرمزگان
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از برگزاری دومین جلسه هیأت اجرایی انتخابات نظام پرستاری با حضور نماینده فرمانداری، مدیر پشتیبانی دانشگاه، مدیر منابع و تحول اداری دانشگاه، نظام پرستاری، روابط عمومی دانشگاه، بازرسی، هیات نظارت و حراست دانشگاه پیش از ظهر امروز در محل معاونت درمان دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دکتر حسن زارعی گفت: انتخابات نظام پرستاری هرمزگان در ۳ حوزه بندرعباس، میناب و بندرلنگه با حضور ۷۱ کاندیدای تأیید صلاحیت شده در رشته های پرستاری، اتاق عمل، بهیاری و هوشبری انجام می شود.
 
دکتر زارعی با بر شمردن اهمیت انتخابات نظام پرستاری افزود: یکی از مهمترین و پرفایده ترین انتخات موجود در نظام پرستاری کشور که میتواند در تحقق برنامه ها و اهداف موارد پرستاری و حمایت همه جانبه از این قشر ایثارگر باشد، انتخابات سرنوشت ساز نظام پرستاری است.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: حضور حداکثری پرستاران در این انتخابات میتواند سرنوشت و جایگاه این سازمان را ارتقاء ببخشد چرا که در برنامه ریزی ها میتواند صدای قشر پرستار در حوزه‌های مختلف درمانی و بهداشتی باشد.
 
وی عنوان کرد: انتخابات نظام پرستاری از ساعت ۸ صبح جمعه مورخه ۷ مهرماه ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۹ در ۳ حوزه بندرعباس، میناب و بندرلنگه برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18520

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها