افزونه جلالی را نصب کنید.
استاندار هرمزگان:

اعتبار مورد نیاز ایجاد زیرساخت‌های آب و برق طرح نهضت ملی مسکن تامین شد

  • کد خبر : 18575
  • 24 شهریور 1402 - 0:53
اعتبار مورد نیاز ایجاد زیرساخت‌های آب و برق طرح نهضت ملی مسکن تامین شد
استاندار هرمزگان از تامین 619 میلیاردی اعتبار به منظور ایجاد زیرساخت‌های آب و برق مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مهدی دوستی در جلسه شورای مسکن استان اظهار داشت: استان در حوزه مسکن ۶۵ هزار واحد شامل ۵۰ هزار واحد شهری و ۱۵ واحد روستایی تعهد ساخت دارد که کار ساخت این منازل در حال انجام است و در کشور رتبه خوبی داریم.

وی با تاکید بر اینکه زمین برای طرح نهضت ملی مسکن کاملا تامین شده افزود: در حوزه روستایی هم بنا داریم همچون شهرها تمرکز کنیم و در جلسات آینده مناطقی که طرح نهضت ملی مسکن پیشرفت کمی داشته بررسی شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به ارزیابی عملکرد شهرستان‌ها در حوزه اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: در این زمینه مطابق ارزیابی‌ها شهرستان بستک بهترین عملکرد و شهرستان حاجی‌آباد بدترین عملکرد را داشته‌اند ودر این خصوص برای بهبود رویه در این شهرستان تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تامین زیرساخت آب و برق طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار است تصریح کرد: از طرح مسکن مهر درس گرفته‌ایم و اعتبار ۶۱۹ میلیارد تومانی برای زیرساخت آب و برق تامین شد تا از هم اکنون کار تامین این زیرساخت ها انجام شود.

نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن توجه ویژه به ساخت مدارس نیز داریم و بنا داریم مطابق ارزیابی اداره کل نوسازی مدارس، در دوره دبستان و متوسطه اول و دوم به میزان کافی مدرسه در طرح نهضت ملی مسکن ساخته شود.

وی با تاکید بر اینکه بهترین زمین‌ها برای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده اظهار داشت: تنها درخواستی که از مردم داریم این است که به موقع سهم آورده اولیه خود را واریز کنند تا بتوانیم با سرعت بیشتری کار ساخت منازل را به پیش ببریم، در صورت عدم واریز سهم اولیه احتمال حذف متقاضی و جایگزینی سایر متقاضیان وجود خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها